30 July 2012

Sukan Olimpik 2012 Agenda Freemason, Illuminati Dan Zionis

Korang tahu kan yang Sukan Olimpik 2012 dah meriah sekarang nie. Acara sukan dunia yang begitu gah sekali. Dan apit tak buat pown freebies untuk Olimpik nie. Huhu. Jangan haraplah nak buat freebies untuk Olimpik nie. Langsung tak berminat. Sebab? Ohh banyak sangat kot sebabnya. Korang mungkin dah tahu dan ada yang tak pernah nak amik tahu. Apa-apa pown korang kena jugak amik tahu. Sebabnya Sukan Olimpik 2012 ini telah membawa unsur freemason, Iluminat dan Zionis. Apit akan huraikan satu persatu kepada korang. Baca taw!
Okay sekarang kita tengok dulu pasal logo Sukan Olimpik 2012 nie yang membentuk seakan-akan 2012 kan. Tapi cuba korang perhatikan betul-betul, kalau ia disusun satu persatu, macam membentuk perkataan kan? Seperti Z.I.O.N iaitu membawa maksud ZIONIS! Tidak dinafikan logo Olimpik London 2012 mempunyai kaitan dengan Israel. Lihatlah betapa licik dan jahatnya Yahudi Zionis dalam mencipta propaganda dan kaedah sulit untuk menghancurkan umat manusia. Memang benarlah kata-kata sesetengah pihak bahawa bangsa Yahudi adalah bangsa yang menyebabkan umat manusia sering huru-hara sehingga tidak sunyi daripada peperangan. Memang layak mereka mendapat laknat Allah swt dalam Al-Quran.

Apit huraikan dengan gambar kat atas. So senang nak faham. Korang tengok video Maskot Olimpik 2012 di SINI plak. Babak semasa besi ini dihidupkan seolah -olah ada satu kuasa yang boleh menghidupkan patung yang asalnya besi kimpal seolah - olah ingin menunjukkan kuasa sihir yang sangat hebat.
Kontroversi melanda kedua-dua maskot ini apabila ia hanya mempunyai satu mata sahaja..Seperti yang diketahui, bentuk tersebut sering kali dikaitkan dengan simbol Dajjal serta simbol rasisme, kiamat, nabi palsu dan antichrist..Penganjur membidas dakwaan itu dengan kenyataan mata satu tersebut merupakan simbol dari sebuah kamera yang akan merakam segala aktiviti yang berlangsung sepanjang Olimpik London 2012..

Kalau nak tgk video perasmian tu klik link ni VIDEO perasmian olympic london 2012 OPENING CEREMONY.
Korang dah tengok upacara perasmian Sukan Olimpik London baru-baru ni? Agak konfius kenapa tiba-tiba ada orang keluar dari pokok yang diletakkan atas bukit tu, ramai pulak tu... Rupanya pokok tu lah pokok Yahudi berdasarkan hadis Rasulullah s.a.w. ! Dan yang keluar tu nak tunjukkan mereka selamatkan diri dari mati dibunuh sebenarnya. Kita tengok kena faham, bukan sekadar tengok. Dan banyak lagi unsur Yahudi, Freemason dan Illuminuti ditonjolkan dalam upacara perasmian tu. Faham-fahamlah kenapa ia diadakan pada bulan Ramadhan ye. Musuh Islam memang licik dan halus. Lindungi kami ya Allah.. Amin
Nabi saw bersabda dalam sebuah hadis sahih yang diriwayatkan oleh Imam Bukhari, Muslim dan al-Tirmidhi bermaksud :
"Tidak akan berlaku kiamat sehinggalah akan berlaku peperangan di antara orang Islam dan Yahudi, maka pada waktu itu (tentera) Yahudi akan dibunuh
oleh (tentera) Islam, sehingga apabila orang Yahudi berselindung disebalik batu dan pokok, lalu batu dan pokok itu akan bersuara dengan katanya: 'wahai muslim, wahai hamba Allah, di belakangku ini ada Yahudi, marilah bunuhnya', kecuali POKOK GHARQAD (yang tidak bersuara), kerana sesungguhnya ia merupakan pokok Yahudi".
UPDATED!!
Gambar di atas: Dikatakan bahawa Nabi Musa dihanyutkan oleh ibunya di Sungai Nil kerana bimbang akan tentera Firaun yang akan membunuh mana-mana bayi lelaki yang lahir pada masa itu. Lihat gambar bayi itu, yang sedang tidur dan dibawa secara perlahan-lahan upacara pembukaan Olimpik 2012, menggambarkan bahawa bayi tersebut adalah Nabi Musa A.S yang sedang dihanyutkan diatas Sungai Nil ketika waktu malam.
Selepas itu dalam gambar ini muncul pula patung seolah-olah ahli sihir yang memegang tongkat. Kita pernah dengar cerita-cerita mengenai Nabi dan Rasul kita termasuklah Nabi Musa kan. Nabi Musa A.S mempunyai tongkat yang mempunyai kuasa dan itu adalah mukjizat yang diberikan Allah SWT kepada beliau. Nabi Musa A.S menggunakan tongkat itu untuk membelah laut setelah mendapat petunjuk dari Allah SWT bagi menyelamatkan kaumnya Bani Israel untuk melarikan diri dari dikejar Firaun Laknatullah. Dan dengan kuasa Allah SWT laut itu terbelah dua dan ketika Firaun melintasinya, laut itu kembali seperti sedia kala dan menenggelamkan Firaun dan pengikutnya. Iklan --> http://bit.ly/OHP6HB

Gambar ini adalah satu penghinaan kepada Islam umumnya. Mereka menggambarkan Nabi Musa A.S sebagai ahli sihir tersebut. Dikatakan ketinggian Nabi Musa adalah 40 hasta.
1 HASTA = 45.72 CM

40 HASTA = 1828.8 CM 

1828.8 CM = 18.2 M
Bukankah ketinggian ahli sihir itu lebih kurang 18 meter ??? Wallahu’alam.. Semoga kita tidak tergolong dalam golongan yang mengagumi acara itu kerana percayalah banyak lagi bukti-bukti upacara penyembahan syaitan dan penghinaan kepada Islam berlaku pada acara itu. Cuma kita menyedarinya ataupun tidak sahaja.

Lampu di sekeliling stadium adalah segitiga. Waalahualam. 
P/S : Apit just nak share kat korang..yg baik itu dtg dari Allah..yg buruk Allah saja yg maha mengetahui.. lillahita'ala 

73 orang komen:

o.O said...

lepas org kecoh pasal olympic kali ni ada unsur freemason, tros gi tgk video pembukaan olimpik.. pmbukaan tu mmg mereka cuba cerita kn ssuatu.. mereka tnjukkan yg yahudi mbawa prubahan dr pgindustrian.. sbb tu mereka sje pilih trikh pd bulan ramadhan.. supaya atlet muslim tidak berpuasa dan org lain akn mpertikaikan pasal tu

Unknown said...

thanks der bg informasi.. leka terlalu obses dengan olimpik, tak perasan ada udang di sebalik batu..

Unknown said...

mohon share.. : D

FIZGRAPHIC said...

Ya. Ada maksud di sebalik Olimpik. London pula terkenal dengan freemason. Ratu london pown dari keturunan yang kuat pada freemason. Sengaja memilih pada bulan Ramadhan. Hmm sungguh jahat agenda mereka. Mereka seperti ingin memuja sesuatu supaya datang. Lampu stadium pown segitiga di sekeliling kan.. Waalahualam.

FIZGRAPHIC said...

Ya sila share. :-)

Black said...

thanks for the sharing .

Hafiz Zulkafly's said...

mohon share :)

CIK NHH said...

share ye apit..

Jujurara said...

Mmg banyak cara mereka cuba nak sesatkan kita,,dgn cara halus jer kita daa bole sesat..huhu

HaziQ's said...

thanks bro... like bebnyakkk... ^_^

CIK NHH said...

Apit- sila lah ke blog dya..ade review sikit,hihi~ http://wwwdyamembebel.blogspot.com/2012/07/review-blog-apitfizgraphic.html

ismi nurash said...

mohon share :)

NAL said...

nice sharing APIT. sangat besar agenda mereka. mohon SHARE.

Malaysian Cockpit said...

diorang nak satu dunia tahu yang illuminati tu wujud je..

Nur Khairul Azizi said...

Salam Apit...baguslah entri ni...mcm2 cara & simbolik org yahudi akan buat kelirukan dan musnahkan umat islam. Salah satu ni adalah acara perasmian olimpik ni kan...diorg ni dah kaji awal-awal untuk buat upacara sebegini. Tengoklah sendiri lampu stadium tu berbentuk piramid...takde design lain ke selain piramid....Kenalah hati-hati sekarang ni ye...dan perbanyakkan doa dari Allah supaya umat islam sedar dan bangkit dari kelalaian...Amin :-)

www.myideakini.com

MalizaMah said...

leeza baru tahu. terima kasih.......

ILAA NAJSUHA said...

masyaALLAH....mohon share ye apit..:)

Aidil said...

dasyat-dasyat...

Unknown said...

nk tnya blh. knp kdg2 sesetengah blog org kta tak dpt nk taip komen.? taip2 x kluar apa2..knp?

Anonymous said...

pengisian yang sgt² baik..

FIZGRAPHIC said...

welcome :-)

FIZGRAPHIC said...

tahu xper. bahaya betol.

FIZGRAPHIC said...

welcome. sempoi.

Zufar Najib said...

betul2 info berguna. :) semoga Allah memelihara kamu dan keluarga.amin

TheTaring's said...

Huh, kejam betul dorang ni. Taguna sungguh. Macamlah takdak bulan lain nak buat. Tu yg zey duk pikir, kalau buat bulan Ramadhan ni mesti ada apa-apa. Hm tengok-tengok abg Apit post ni. Sah2 dah lah memang ada apa-apa. Mohon share tau abg apit :)

TheTaring's said...

Huh, kejam sungguh dorang ni. Macamlah takdak bulan lain nak buat. Akai semata-mata. Patut lah zey dok fikir , kalau buat time bulan Ramadhan ni mesti ada apa-apa. Tengok-tengok memang ada apa-apa pun. Mohon share ya :)

Fara Tasya said...

tq apit. info yg sgt bergunaa

IrulNal Nazirul said...

nampak sahaja semue tu lawa dn cntik cara,tapi teruk btul......eish,smue umat islam habis diperdaya.........:)

Aien_Aen said...

Sebelum saya baca apa yg abg Apit post nie mmg saya xpuas hati sebab olimpik buat pada bulan puasa..

*rasa tak sabar lah pulak nak tgk Spain 2014 nie..ehh ?? hahah

FIZGRAPHIC said...

wahhh! thanks. :-)

IrulNal Nazirul said...

teruk btul islam ditipu........nampak sahaja smue rncak,tpi ade yg pelik.....

FIZGRAPHIC said...

welcome. share lah. sila2.

FIZGRAPHIC said...

owhh

Admin said...

skang ni kalo barat yang buat semua berkaitan freemanson sama ngan world cup dulu..tp olimpik london paling best buat masa puasa

FIZGRAPHIC said...

betul tue bro. amin.

FIZGRAPHIC said...

sama2. x salah berkongsi. :-)

FIZGRAPHIC said...

yeke? refresh pown camtue ke? hmm ntah lah.

FIZGRAPHIC said...

thanks. alhamdulillah

FIZGRAPHIC said...

alhamdulillah. amin. amin. :-)

FIZGRAPHIC said...

kan3. memang perangai yahudi camtue. ada saja rancangan mereka. apa2 pown perancangan ALLAH lebih hebat.

FIZGRAPHIC said...

sama2. thanks eyh baca :-)

FIZGRAPHIC said...

kena tipu hidup2. org islam bertepuk kegembiraan. mereka seperti melakukan ritual atau pemujaan untuk sesuatu.

FIZGRAPHIC said...

hang taw xpa phat. hahaha. yang syok, kuaq fatwa lak dar mufti kat malaysia kata atlit tangguh puasa xpa untuk dapat emas kat olimpik. apa ke bangangnya xtaw la.

Anonymous said...

Ader ker fatwa kuar bro...kalo xder tue jd fitnah d bulan puasa.

Anonymous said...

masyaallah..dh agak dh mesti ada yg xkena dgn olimpik ni..thanks for the info broo..

Syazmin :) said...

ada satu game illuminati (boleh google). Terdapat satu card permainan itu yang menunjukkan menara big band london roboh. Di situ terdapat warna2 seperti warna rasmi sukan olimpic, mungkin kebetulan. Tapi sukan olimpic 2012 memang bnyak controvesi.

Unknown said...

lama is taik singgah sini apit.. tertarik cari maklumat pasai sukan olimpik (^__^)

aswadz said...

x tgk pun opening olimpik. aku x amek port pun. tahu masa tgk berita sukan kat tv je. hehehe...

NURUL FILZAH said...

Masyaallah .. Dunia sekarang dah terbalik .. Macam2 cara orang yahudi nak jatuhkan Islam .. Lihat dunia sekarang :)

Azza Afdzal said...

sebab tu azza tak minat olimpik kali ney..

iamcikmisi said...

mekasih kongsi info neh~ sangat berguna..

dunia akhir zaman.. nauzubillah ~

NiNaBaNaNa said...

Dulu kecoh gaga and bieber and artis2 barat . Now olimpik pun sama .
Actually dalam pementasan Malaysia ni pun ada . Haihh entah
laa kian berleluasa . Nak tau banyak lagi buka YouTube . The Arrival
banyak jelaskan . Dalam The Arrival at youtube baru kita tau
banyak and time tu rasa nak nangis tgk dunia ni banyak penipuan . seriously -,-

Syaza Nazurah said...

mcm2 dunia sekarang ni.

bcrlangkawi said...

Mmang terbaik lah, aku rasa bnyk yg xp terawih sebab dok tgk sukan nie... thank bro, share info yg penting nie, bgun semua umat islam and buka mata luas2...

~✿Yuhana Shiraen✿~ said...

Astagfirullah... knp lh drng nak bt mcm ne... btw.. info yg sngat bguna... :D sy mmg xtngok pon olimpik kali ne... hehe

Nick Nashram said...

aq ade tulis jugak pasal ne..siap kena maki dengan anon lagi.

Gempar!! Teori Kewujudan 'Dajjal' Di Sukan Olimpik 2012

Nasruddin_Indonesia said...

Msya Allah.. Mudah-mudahan kita bukan orang yg mengagumi acara itu...
Numpang berbagi blog http://beliilmu.blogspot.com/

aliya atina said...

mohon share ye di FB , twitter saya and insyaAllah blog :) !

Anonymous said...

mohon copy. saya credit. btw, jom ke blog saya, onedoublenineeight.blogspot.com

roziahojijie said...

Masa baru2 mula je olimpik niy , mmg tak tgk . sbb bz . tgk kat fb je , org kata olimpik ni mempunyai agenda tertentu . Subhanallah . Rase takut sgt .. Konspirasi Yahudi ni dah bermula dari beratus tahun dahulu sbnrnya .. Dorg mmg bijak . Bijak sgt untuk memanipulasikan org Islam , dan menjatuhkan kita .. ya Allah , kita mmg dah berada di akhir zaman ..
T_T
Apit tahu tak pasal gosip kejadian 15 ramadhan ni ?

Diari Si Froggie said...

moga org islam tak terpengaruh dengan benda2 nie.. yang penting sekarang org islam kena bersatu, tinggikan paras ilmu kita. InsyaAllah.. org2 islam nie beruntung sentiasa mendapat perlindungan dari yang Maha Kuasa.

Akmal Zainal said...

Assalamualaikum Apit...thanks for the info...memang berguna. Saya banyak tengok video-video pasal Olimpik kali ni. Memang ada muslihat. Dan ada juga beranggapan bahawa sesuatu yang buruk akan berlaku semasa sukan olimpik ini berlansung.

Minta share, nak isi dalam blog saya juga.

http://akudandot3.blogspot.com

~atiQah~ said...

salam
sekadar pandangan..kita umat Islam sibuk dengan kontroversi sukan olimpik yg dipercayai konspirasi mereka membuat ritual mosaic dan penyebaran freemason.Usahlah takut akan agenda mereka,tetapi berwaspadalah dgn agenda mereka.Sejauh mana kita muhasabah diri, apa yg kita (umat islam) telah rancang untuk membina diri,memperbaiki diri, menghapus sistem jahiliyah moden di negara kita?kita tahu musuh2 islam telah lama merancang strategi bijak melemahkan umat islam dengan pelbagai hiburan melampau.Mereka bijak menutup mata kita drpd peka dgn isu beratus ribu umat islam dibunuh di Palestin,Syria,Somalia dan Myanmar,baru2 ini.Jadi kita harus bermula dari sekarang.Jika bukan kita,siapa lagi?jika bukan sekarang,bila lagi?Tambahkan ketaqwaan,ilmu dlm diri,banyakkan bertaubat dan tinggalkan maksiat, doa agar umat islam bersatu, dan rancang bagaimana mahu menegakkan syariat Islam dimuka bumi ini!insyaAllah,tiada yg mustahil dgn izinNya.:)

Waniey Zuki said...

Salam apit, thank share info yg berguna. Sukan olimpik ni pun bukan wani tengok pun dan tak amek kesah mengenainya. tapi bila apit share kat blog apit mengenai Freemason/illuminati yang ada kat acara sukan tu, wani jadi berminat sebab, memang dah lama wani cari bukti sikit nak tunjuk kat kengkawan yang suka agongkan artis barat.Bytheway betul ke Freemason/illuminati ni dah bertapak kat MALAYSIA.Sebab aritu ada baca kat satau laman web.. kalau tak silap 3 tempat kat malaysia.

Eyesha Zaidin said...

mohon share info ea..^__^

nurfatin izzati said...

Apit,mohon sahre ok?
thnks :)

aaa said...

cuba tgk blk tarikh2 olimpik sebelum ni.. mmg dibuat pd time2 mcm ni kan.. cuma tahun ni kebetulan kne pd bulan pose...

aaa said...

olimpik kan dibuat pd musim panas... dah thn ni musim panas kne pd bln pose.. nak buat mcm mn...

Anonymous said...

ce bg link psl fatwa tu bro..gua cari x jmpala..jgn jd fitnah plak kt ahli2 majlis fatwa..dorg tu ulama..bukannya cacai

FIZGRAPHIC said...

@Anonymous Anon oh anon. :-) http://my.news.yahoo.com/mufti-setuju-atlit-olimpik-tangguh-puasa-101345252.html

Anonymous said...

I know this website gives quality based content and other stuff, is there any other site which offers these data in
quality?
Feel free to visit my blog ... holiday stickers

Anonymous said...

I rarely leave remarks, but i did some searching and wound up here "Sukan Olimpik 2012 Agenda Freemason, Illuminati Dan Zionis".

And I actually do have a couple of questions for you if you do not mind.
Could it be simply me or does it seem like a few of these remarks look like
left by brain dead individuals? :-P And, if you are
posting at additional sites, I would like to keep up with everything
new you have to post. Could you list of every one of all
your public sites like your linkedin profile, Facebook page or twitter feed?
Also visit my webpage : liquiddesigns.biz

Anonymous said...

Good day! This is my first comment here so I just wanted to give a quick shout out and say I really
enjoy reading through your blog posts. Can you recommend any other blogs/websites/forums that cover the same topics?
Appreciate it!
Also visit my blog post : online business