Last updated!

19 July 2012

Freebies Doodle Ramadhan 2012 | 1433H

Hai korang. Alhamdulillah jumpa lagi kita dengan bulan yang paling mulia dan paling paling istimewa sekali dalam banyak2 bulan iaitu bulan Ramadhan. Syukur sangat2 sebab dapat lagi berjumpa dengan ramadhan tahun nie. Bulan yang banyak sangat ganjaran pahala yang telah dijanjikan oleh Allah S.WT. Hmm bulan nie nak banyak2kan lagi amal ibadah. Bukan setakat nak kena tahan lapar dahaga ja taw. Tapi banyak lagi yang kita kena buat untuk tambah credit pahala kita. 

So apit dengan suka hatinya dan gumbira, ada buat freebies kat korang nie. Cantik x? Hihihi. Syukur kita ke hadrat Illahi sebab Ramadhan yang kita rindui tiba lagi. Kita bertuah sebab lagi hidup di muka bumi ALLAH nie. So kalau korang nak amik freebies khas Ramadhan nie, silakan lah. Kalau nak buat entry pown boleh. Tapi jangan lupa credit okay. Oh lupa, apit creditkan gambar asal ke : CazaNoval. Wan Hazel ada updated freebies jugak untuk perempuan punya kat SINI.


42 orang comel komen:

Deq's Qienz said...

salam ramadhan apit..akak nk amek sekor yerr..hehee

zatie said...

alahaii...cutenyerr..suke2..:)

PuQa PyQa said...

pyqa take one boleh?
tq

Iza Zaty said...

cantiknyee !!
nak amek semua laa ^^

Emma said...

Selamat Menyambut Ramadhan :)
Sy nak amk satu, nak wat profil pic kat fb.. ehehe..

Phat said...

selamat berpuasa Pit

SUFIANA1992 said...

saya nak ambik 1 yew warna hitam comel sngt2

Mira Adzlia said...

wah...cumilnye...hihi

Nurain Nadhirah said...

comelnya!! ^^

DAIRI FARISHA said...

SALAM RAMADAN! COMEL! FARISHA COPY YE.TQ

Lyssa Faizureen said...

sempoi giler... sempoi giler...

Solehah Shamsuddin said...

wah kt sini pn da doodle gak.nt nk wt entry sal doodle awk ye.hehe

NURUL ◕‿◕ said...

Salam..nak ambik 1 ye (: comel! terima kasih (:

Aida Omar said...

selamat berpuasa apit ^^

Waniey Zuki said...

salam saya culik satu ye yang word colour biru tu..:)

hananhadila97 said...

hanan sukeee ~

Alieza Dayasari said...

sangat comel....

Mohd Noor Shawal said...

Shawal ambik warna oren ya.. :) (Y)

Pecinta pink^^ said...

cantik semua..mohon amik satu ye apit:)

Wan_hazel said...

hahaha..apit tengs ada masukn blog wan..versi perempuan tu..ehahaha..tengs..culit skit iklan apit..tengs..salam ramadhan apit

Secrets of A Teenage Girl said...

semua cantik2 lah... kreatif!
Selamat berpuasa ;)

syasya said...

hihi comel sangat! selamat menjalani ibadah puasa apit! =)

NoRaQiLah JohaRi said...

salam ramadhan =)

jom singgah ---> http://noraqilahjohari.blogspot.com/2012/07/ahlan-wa-sahlan-ya-ramadhan.html

farah amirah said...

salam. alahai tomeynye doodle tuh. ngeee
btw, slmt berpuasa

chomeieyza said...

i take one ! ^_^ salam ramadhan apit..thnkss..pose jgn ta pose taw ! HAHA :d

dollie_craft92 said...

pick one..:)

Rniz Emran said...

Apit memang pandai...patutlah ramai peminat ye.

Fatin Syafiqa Anuar said...

wah lawanya! bolah buat cover kad raya. hehe.

Nor Nadia Syakila Jamal said...

saya sukaaaa!!!

Farra said...

wa, nice ;D

Cioccolato World said...

dieya amik satu juga hehehe, dieya baru berani kan diri buat doodle ahax
http://www.dieyaworld.com/2012/07/doodles-muslimah-by-dieya.html

eimah siti said...

salam perkenalan....kalau ada yang perempuan, mesti lagi comel...hehhe....http://eimah2328.blogspot.com

✿Nurhadifah✿ said...

mintak :D

HAJAR said...

Comel..Culik satu eh..hehe..
Salam Ramadhan.. ;)

Fatin Azwari said...

Syukran . Saya ambil satu . Btw , font dekat bulan tu font apa ?

Yui Bieyna said...

Yui nak ambek satu...
Nak letak dalam entry...
Hehe. XD

Syaza Nazurah said...

amik satu ^.^

Aliff Haikal said...

ehhhh cantik gila !!!! ^^

ni kalau nak ciplak satu ni kena mintak kebenaran tuan belog idak ?hahahaa

Ayna-Missschool said...

ambek satu yg kale purple tu eh..

norfitri mustaffa said...

amik 1 ye....warna pink

norfitri mustaffa said...

amik 1 ye....warna pink

Syeeda said...

amek satu ye.. terima kasih =)