12 August 2013

Freebies Doodle Pray For Syria



Assalamualaikum w.b.t

Ada ka yang tak amik port isu di Syria sekarang. Isu yang membabitkan pertumpahan darah antara Syiah dan Sunni. Aku harap ada yang dikalangan follower blog fizgraphic tidak mengikut ajaran Syiah. Syiah bukan lagi mazhab tetapi adalah agama yang lain iaitu agama yang sesat lagi menyesatkan. Sudah boleh dikatakan kafir. Nauzubillah min zalik. 

Seperti yang sedia maklum, ualam tersohor dunia telah pon mengisytiharkan jihad pergi ke Syria. Ramai saudara islam kita disana dibunuh, dibom dengan kejam. Budak2 kecil disembelih dan wanita serta gadis dirogol oleh pengikut Basyar Al-Asad yang mengaku dirinya adalah TUHAN. Hope semua bagi sedikit masa untu tonton video di bawah dan marah lah.



Dah tengok video kat atas. Betapa teruknya Basyar Al Asad di syria. Tentera anjing ini langsung tidak menghormati rumah ALLAH S.W.T dan memaksa orang sunni supaya menyembah sujud kepada Basyar Al-Assad. Adakah kita semua hanya melihat? Ya allah ya tuhanku, kau selamat dan menangkan lah saudara seislam kami di bumi Syria. Ya Allah Ya Tuhanku, kau buka kan lah hati pemimpin-pemimpin negara Islam supaya menghantar tentera untuk membantu berjihad di bumi Syria. 

Aku dah naik menyampah dengan kerajaan malaysia yang mementingkan hubungan diplomatik daripada agama islam. Pemimpin tidak mengendahkan hal yang berlaku di Syria. Pernahkah anda melihat media kita memberi sokongan kepada tentera jihad di sana? Tidak! Mereka mengatakan mujahideen adalah pemberontak dan musuh. Kerajaan menyokong kuat Basyar, sampaikan menyiarkan Basyar menunaikan solat yang kita sedia maklum itu adalah solat Syiah!

Dalam banyak2 negara, negara SYIAH jugak yang mereka promote. Kalau aku maki satgi, masuk TV3 plak. Kata bodo satgi, marah plak. Maki pemimpin, dikatakan derhaka dan suruh keluar malaysia. ALLAHUAKBAR, Sakitnya hati aku. 


APA SUDAH JADI DENGAN MALAYSIA!!!!


KAMI MENDOAKAN KEMATIAN BASHAR AL ASSAD. AMIN.


18 orang komen:

Adilah Asari said...

yaya amik satu ^_^

Cik Fie said...

nak ambik satu :)

MIZZSEVEN said...

nak satu warna hitam

Unknown said...

betul tu bro..kalau cakap lebeh2.. dicarinya kita pulak..bt masa nih aku hanya mampu berdoa.. :(

Asiah Fadzli said...

Jom amek port pasal mesir jugak ! :D

nurains said...

ain ambil satu !

sarah said...

ambik satu yee

✿Hadifah Sabri✿ said...

cococomel :3.. Mintak satu

Amaliena Ros said...

Allah melaknat rejim bashar al assad..allahuakhbar..alyn ambik satu doodle warna hitam tu..

Fais-SKA said...

Rasulullah pn pnh berkata, jihad yang terbaik adalah dibumi syam (syria).. Allah sntiasa bersama mereka..Smoga mereka ttp tabah dan berdoa..doa kami sntiasa bersama mu, sedih bila tgok negara islam mcm ni..

Hara Dream said...

ambik satu~

FarhanahAdzlan said...

amik yang kaler oreennn hee :)
lets pray for them :) InsyaAllah kebenaran dan kemenangan akan berpihak kepada agama Allah :)

syazana amira said...

nana amik satu...

sama2 kita doakan untuk mereka..

Najwa Elyani said...

Bersabarlah wahai saudaraku di syria, sesungguhnya dunia ni x de apa2 kalau nk dibandingkan dgn akhirat nanti. Biarlah sengsara kat dunia je, jgn sengsara kat akhirat nanti

Anonymous said...

ambik yang warna pink tau sebab nak buat dp facebook...^_^

mselim3 said...

Assalammualikum...fiz,

kita sama2 doakan kesejahteraaan saudara kita di bumi syria nie....k..Allahuakbar!

mselim3

Sukma said...

sabor jer ler.....

WardatusSyauqah said...

Ada freebies pray for egypt tak? Nak mtk izin edit freebiees ni ye. Jzkk.