Baca Entry Latest Nie Jugak!

28 August 2013

Ttongsul, Arak Yang Diperbuat Dari Najis Budak (GAMBAR & VIDEO)


Ttongsul, Arak Yang Diperbuat Dari Najis Budak (GAMBAR & VIDEO) | Masyarakat Korea dahulu kala percaya sejenis arak, Ttongsul yang diperbuat daripada najis kanak-kanak adalah baik untuk kesihatan.

Menurut seorang doktor perubatan tradisional di sana, Dr Lee Chang Soo, arak jenis ini adalah amat bagus untuk memulihkan tulang patah dan juga memberikan kesegaran tubuh badan.

Najis yang digunakan pula bukanlah sebarangan kerana najis kanak-kanak berusia empat hingga tujuh tahun dikatakan tidak tercemar daripada najis orang dewasa.

Kemudiannya, najis itu akan dicampurkan dengan arak dan dicampurkan dengan nasi serta pulut sebelum diperam selama seminggu untuk menghasilkan wain najis manusia itu.

Kebanyakan generasi muda di Korea tidak pernah mendengar mengenai wain itu dan mereka berpendapat tidak akan sesekali minuman menjijikkan itu.

Di bawah penulis kongsikan dokumentari pembuatan wain ini buat tatapan pembaca semua.




6 orang comel komen:

Farah Waheda Wahid said...

eeei, macam macam lah diaorang ni, lepas tu boleh lalu pulak tekak tu nak minum...

Fiza said...

aiyakk..makin tggi belajo makin "bijak" sian pompuan tu T.T

3no gr33ny said...

mual pulak rasa tekak

saifulnizam nizam said...

gile nye aku............kalau aku minum benda tu...aku rasa aku pun k.o!!!

Cik Fie said...

eeeiii . geli ! =.=

Anonymous said...

Xcukup air ke!!??..smpai kn najis pn ko buat minuman!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...