Last updated!

08 August 2013

Salam 1 Syawal Dari Fizgraphic


Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah..syukur..

Salam satu syawal. Indahnya pagi nie. Semalam hujan rahmat turun. Sejuk semalam. Sempat menjengok di luar tingap, tak lebat dan tak renyai, sedang2 sahaja. Maha suci Allah S.W.T. Dengan ini saya Hafizzy Aziz selaku penulis blog fizgraphic ini ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin. Sepanjang setahun ni kot2 kita ada perselisihan faham tentang politik, lupakan pasal tu. Biarlah kita berbeza pendapat tetapi ikatan saudara sesama islam jangan kita putuskan.

Mohon blogger-blogger yang mana apit dah buat silap, mohon maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. Moga hampa maafkan aku. Aku minta maaf kalau ada komen2 yang aku tak reply di blog. Kot2 ada yang kecik hati dan marah2, lagi sekali minta maaf. Aku cuba nak puaskan hati semua orang tapi apakdan daya mesti ada yang akan tercicir. Maaf juga kalau ada terkasar bahasa dalam penulisan blog fizgraphic ni. Harap semua memaafkan diriku yang hina nie. 

SELAMAT HARI RAYA BUAT SEMUA UMAT ISLAM DI DUNIA. RAIKAN HARI KEMENANGAN KITA PADA HARI INI. 

EH SEBULAN LAA..HIHIHI


15 orang comel komen:

Hana Jalil said...

Selamat hari raya aidilfitri abg apit :)

✗ ⓕⓘⓕⓘⓨ ⓕⓘⓣⓡⓘⓐⓝⓘⓔ ✗ said...

selamat hari raya maaf zahir dan batin.. hehe

Nurfaezah Abdullah said...

slmt hari raya apit :) i like your blog design. green ^^

baby comel said...

Slmt ari raya apit. Jumpa esok eh :)
Maaf zahir batin,

Azie Azra said...

selamat hari raya :)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

terbaik ar design.

NurainSuperr said...

selamat hari raya :)

Syarafi[skyforce331] said...

Selamat Hari Raya Bro :D
fi pun ada kad raya, jgn lupa jenguk blog fi :D

Mia Liana said...

selamat hari raya ya apit... meriahnya blog ni...

Wanie Zunidan said...

Salam Aidilfitri

NaZiRaH @ Ezyra said...

Selamat hari raya apit....

alieff said...

Comeyy kad rayanya tu. Eheh Salam lebaran, apit!
Maaf zahir & batin ya. :D

Cik Fie said...

Selamat hari raya aidilfitri abg apit :)

Sukma Haron said...

selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin......

Nadia Johari said...

selamat hari raya..sory lambat wish kat apit..hehe