Last updated!

27 June 2009

Punk Rock Kedah

Punk rOck diberi nama kepada rambut aku..haha..x penah2 aku simpan rambut smpai cmnie..pjg nak mampos..mcm perogol berepisod plak..hehe..serabut giler..emm xper,,kenangan nie untuk tunjuk pada anak cucu nanti.. Hahaha.. Besok lusa aku dah nak g potong rambut dah kot..tp tgk dulu la nak potong cmner..kalo ikutkan hati nak buat botak jer..cam toyol(e-toyol.com)..haha.. Emm serabut kan otak aku..nak pikir pown cam lambat jer skng sebab beban yang duk atas kepala terlalu bnyk yang menyebabkan neutron2 dalam kepala otak menjadi lambat..nak antaq impuls g kat otak pown jadik slow nak mampos!!!..

0 orang comel komen: