Last updated!

01 June 2009

Budak Clazz Yang Macam2 Perangai!

Diploma Kejuruteraan Elektronik Komputer..DTK3A..Nie la clazz aku yg mcm2 perangai aku jumpa..yang bermuka2 pown ada jgk..nth,,x phm aku ngn perangai manusia nie..yg besnya kan,,kdg2 aku x buat ape2 pown yg menyakitkan hati org tp aku plak yg kena sound..mmg babi tol la..huhu..pdahal org lain yg mulakan..aduhai..nseb2..nk buat cmner kan dah prngai mcm hampeh..tp kdg2 tue ada jgk yg talam dua muka..depan baik jer..tp belakang,,YAALLAH,,blh jd membe setan pown ada gak..huhu..sape terasa amik la..aku bg free..walaupown kat kelas aku jnis bising..x minat blajaq..tp ak ngn geng2 ak x kaco sape pown..kami kdg2 melawak kasar cket tp normal lah kan..lelaki..yg bdk2 lain mcm x puas hati jer..depan x brani nk kate..bila blkng kutuk mcm2..ingt bagus sngt kot..g mampos la..skt hati gile dpt membe yg x sekepala dgn kite..tol x?? Renungkan lah..

P/S ::: Sesapa yg terasa,,ak minx maaf..ak juz luahkan jer ape yg aku asa..n ak amat skt hati skng nie..tp xpe..ape2 pown..ak tetap rindu nk blajaq dlm kelas ngn hampa semua!! Miss you all DTK3A!!!!!