Baca Entry Latest Nie Jugak!

26 June 2009

Aku Manusia Berdosa

Aku asa kan skang nie aku mcm berdosa gile jer..huhu..mmg x dinafikan la aku nie mmg jahat..emm ntah la..aku nak berubah tp mcm2 halangan jer yg dtg bila asa nk berubah..hukhuk..cian kat aku..bila la aku nak dpt hidayah dr ALLAH kan..dgn cara hidup aku skng nie..mcm x bau syurga jer..sedihnyer..emm nak buat cmna kan..pandai buat pandai lah tanggung kat akhirat nnti..ape2 pown aku still nak berubah suatu hari nnti..smpai bila aku nak jd cmnie jer..tol x?? Xper2,,pelan2 kayuh bak kata org kedah..tp kalo pelan2,,bila masa ak nak kembali ke jalan yg benar..dah la skng nie akhir zaman..mcm2 benda berlaku..gempa bumi..bangunan retak sana sini..perang x abes2..bunuh-membunuh dah jd adat plak..skng heboh plak dgn manusia mkn bayi(janin) kat jepun.. Aduss..mcm2 dah jd skng nie.. Ak tkut.. Dah la aku nie hidup dalm kegelapn jer..(sampai kulit pown gelap)..moga aku diampunkan tuhan dah diberi hidayah oleh-Nya.. Insyaallah.. Mudah-Mudahan...Amin....

2 orang comel komen:

Anonymous said...

poseur

Anonymous said...

ko benci aku lgi ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...