Baca Entry Latest Nie Jugak!

31 May 2009

Sony DuniaKu DuniaMu Jua

Aku nie minat tol ngn sony..hehe..ak pkai hp sony..haa..kat atas tue..notebook pown pkai sony..nk tahu sebab ape..sebab warna skrin die cntik n bes..walaupown murah tp puas hati..tol x?? nie aku punya taste la..korang aku xtaw la cmna kan..tue lantak korang la..oopss..hehe..aku akan pkai hp sony smpai la bile2(kalo mampu ler)..sebab hp len x bes la..bg aku la..hidup aku dgn sony jer..tapi hebat2 sony nie pown,,kdg2 menyakitkan hati aku jgk..hp shake aku tue dah kena baling kat dinding brapa kali dah..tension pnya pasal..tp kena baling pown,,dia still ok jgk smpai skng..nseb bek..haha..kalo x mana ak nk carik duit nak beli hp laen kan..

3 orang comel komen:

Nurul CLumsy Gurl said...

lebe baek gne hp torchlight.. lgi than lme... hehehe

Nurul Aisyah said...

hp sy biasa jer..

Nur Dzafirah said...

betul3x sampai pencuri masuk rumah amik sony dari samsung~ -.-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...