Baca Entry Latest Nie Jugak!

13 November 2013

Aku Promote Blog Hampa #4



Assalamualaikum w.b.t




















Okay semalam x sempat nak promote 10 blogger. Malam ni baru bekesempatan nak buat. Haa hampa kenai ka blogger2 atas tue. Pi lah jenguk2 umah depa kot depa buat teh o ka jamu. Pi follow depa pi. :-)




13 orang comel komen:

nur aimi nabilah said...

thanks !

Haswan Syakier said...

Alhamdulillah! Blog patik ada tersenarai juga akhirnya :D Wew, 7 >.<

ANa Ahmad said...

macam kenal je macam kenal je hehehe..
ada kopi o tak ? hahahaha

Nurfarhana Chek Saat said...

Bila nak promote blog kami pulak?

Ahmad Amiruddin said...

yes, akhirnya tersenarai.. hehe... thanks apit.. hehe.. ^_^

careno said...

Salam perkenalan... nak terjah blog2 tu smue...

careno said...

Salam perkenalan... nak terjah blog2 tu smue...

Mohd Zuhri said...

tersenarai .. tq bro !!

Normi Nieza said...

bagusnya..:)

Solehah Shamsuddin said...

Nice. Ok nt nk terjah ke sana juga.

Safarina Shaari said...

nak jugak....i ade review your artwork..

http://thestoryofayna.blogspot.com/2013/11/bunting-majlis-kahwin.html

Aisyah said...

Waa xD thnx promote abang apit ! :D

Cik Fie said...

terjah semua :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...