Baca Entry Latest Nie Jugak!

05 October 2013

‘Predator’ Buat Laporan Polis






Gempar sebelum ini mengenai ‘Predator Malaysia’ yang datang ke Balai Polis, kononnya sesetengah spekulasi mengatakan predator sesat bertanyakan jalan dan sebagainya.

Siapakah sebenarnya di sebalik topeng dan pakaian lengkap predator ini?

Jangan terkejut kerana manusia yang bertopengkan predator dan pakaian lengkap predator ini adalah seorang doktor.

Doktor yang lengkap dengan seragam predator yang berharga RM85 ribu ini sebenarnya datang ke balai polis untuk membuat laporan mengenai penjualan sijil sakit (MC) palsu di laman sosial Facebook.

Tetapi mengapa harus memakai pakaian sebegini rupa untuk tampil di balai polis?



9 orang comel komen:

Marou Apple Hijau said...

misteri betul doktor ni


recent post : Hanya Di Malaysia Versi Instagram Episode 8

FarhanahAdzlan said...

85 ribu untuk baju tu je?ok orang mampu xpelaakan..
yeahh soalan itu juga bermain difikiran saya kenapa tak tonjolkan muka sahaja?kan.

Asma Sah said...

Ganass ..

Ayie Barboza said...

Mmg mmpu pn.. tgk mto dia tu suzuki B KING 1300cc..

Rosmiza Ali said...

Betul ke doktor ni? Macam seram pulak tengok pakaian macam tu.. Huhu..
ZON PERMAISURI CHOMEL

Anonymous said...

Itu benneli tnt 600.. Bkn kawasaki z800.. Helmet tu je rare.. Baju tu biasa je.. Harga rm8.5k mb ade logic.. 85k skali motor kot.. Sb tgk moto tu dah bnyk tukar brg.. Anyway, nice ride..

MaYa MustWany said...

hihihi tarik perhatian sekali kut..hihi

puteri cahaya said...

the macho man.. hoyeaahhh... hahaha

Cik Fie said...

wah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...