02 October 2013

10 Gambar Anjali Kuch Kuch Hota Hai Yang Sekarang




Filem Hindi Kuch Kuch Hota Hai yang keluar pada tahun 1998 adalah antara filem hindi yang dianggap klasik. Di dalam filem ini ada watakAnjali yang dilakonkan oleh Sana Saeed. Sana yang dilahirkan di Leeds England kini sudah berusia 25 tahun (tua setahun dari aku). Yeah does that make you feel old? Mari lihat rupa beliau sekarang. 



WOW! CUN. Macam heroin Tokyo Drift lak aku tengok. Ke orang yang sama.

14 orang comel komen:

kisah si dairy said...

CANTIK..tapi mcm muka heroin yang berlakun mohabattien tu..

ayunidati said...

wow... lbh seksi

Unknown said...

serius?lawanye... masa dia pakai baju putih, dia senyum macam emma maembong..

Cheida_Mymee said...

wahh dia sama umoq ngan aq la g2..
cun n seksi dia hiyhihi

Cik Nor said...

seksi habis..

NaZiRaH @ Ezyra said...

gambar senyum yg duduk tu ada nak iras kajol...

Mrs Velentine said...

cun....

Unknown said...

macam muka mahima chaudhary plak..cntek

cuni said...

Hadoi..kuch2 hota hai

Amaliena Ros said...

tak cantik la..hoho..

Athirah said...

lawa, tp time kecik lg comel cos muka lg lembut...kan2?hehe

Unknown said...

Cantik...

Anonymous said...

muka suci je masa kecik..hihi..cantik dah besar..skli pndang mata nya macam kajol

Cik Fie said...

wah ! hehe :)