Baca Entry Latest Nie Jugak!

27 July 2013

Tenak Siput Babi Untuk Dijadikan Makanan



Assalamualaikum w.b.t

Siput babi adalah sejenis binatang yang berjalan sangat lambat dan berlendir. Di malaysia memang lah xda orang makan binatang nie. Tapi bukan di negara Latvia. Siput babi disana akan diternak dan akan dijadikan bahan makanan kerana di sana siput babi merupakan sejenis makanan bagi roang-orang disana. :-) Tepuk perut, tanya selera, selerakah anda? Hihi.
























P/S : Kenapa kita tak makan siput babi? siput sedut kita makan kan? Tak haram kan? Tapi dah budaya kita tak menjadikan dia sebagai bahan makanan, so tak makan lah. Islam pon x galakkan makan binatang yang kotor. Nie lebih kurang macam tikus lah. Kotor. Alaa contohnya telur lah. Kalau ikutkan kita boleh makan semua jenis telur, tapi gamak ka nak makan telur ular dan buaya. Hahahaha.


19 orang comel komen:

Haziq Kacak said...

EEEEE. Erk? Menggelikan. LOOOL. Btw, input yang sangat menarik ;)

Syuhada Nasya said...

eeeeee nk muntahhhh bilaa tengokkkkk hihii

norfitri cahaya fitrah said...

eeeiiiiiiii gelinya werrkk :P

Bahrain Ramlan said...

hilang selera kau nak buka nanti...aiyoo

S.K.A said...

hu3...ntah apelh khasiat makan siput neh..

Nurfaezah Abdullah said...

uwekkkkkkkkk gelii huwaaaa

Rosmiza Ali said...

Ewww, geli pulak tengok siput babi banyak2 cani.. Boleh pulak dorang makan ye.. Kembang tekak dahku.. Gugugu~~

moizate said...

siput oh siput.......

Anak pak cik Azhar :) said...

huhu...first time tgk siput babi byk tue..

Cik Cempaka said...

baru tgk gambar...dah..erkkk...


blom tgk dalam pinggan lagi ..huhu

Cik Cempaka said...

baru tgk gambar...dah..erkkk...


blom tgk dalam pinggan lagi ..huhu

Normi Nieza said...

uwekkk..

Mieza Jhaa K said...

eeiii eerrrr...geli geleman lemang!!

MaYa MustWany said...

adoii mual bila tengok menunya..sekali pandang macam lintah kan..

Maria Firdz said...

Erk... Gelinya...

3no gr33ny said...

nak muntah ase tgk siput haram ni banyak2...

Sukma Haron said...

eeeeeee...loya tokak den....

Cik Fie said...

tak sanggup nak makan . haha :)

Nadia Johari said...

euuwwww..gelinye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...