Baca Entry Latest Nie Jugak!

07 July 2013

Kena Rompak Dan Pukul. Nasib Tak Kena Rogol.



Assalamualaikum w.b.t

Lepas aku tengok video nie tadi, huh memang menyerap darah aku. Kurang ajar betul perompak nie. Hope jangan kita mainkan isu perkauman di sini. tak kisah la bangsa apa pon, yang jahat, jangan nak kaitkan semua bangsa tu. Korang tengok video dulu di bawah.



Kalau kita tengok dalam video nie, apa yang aku rasa kan ada bangsa india nie seperti menanya arah jalan daripada gadis di dalam kedai tu. Then dia masuk dalam kedai untuk membeli apa2 kot, then dia nak merompak. Siap pukul gadis tersebut. Ya Allah. Merisaukan lah. Tapi bersyukur tidak ada apa2 yang lebih buruk berlaku. Syukur syukur. 

P/S : Ada sapa2 yang taw kisah yang sebenar?? Hmm syukur lah Malaysia aman. Ke mana keamanan yang dikatakan tu? Rompak, bunuh, ragut, rogol berleluasa. 


13 orang comel komen:

Miss Zaty | darikacamata said...

Takutnye...kt Malaysia nh da ta selamat dh skang..

keli menari said...

Huu kalau dok sorang2 mcm tu mmg takut

alif ismail said...

sakitnya hati....!!!!

Azwanie Hisham said...

sepatutnya dalam satu kedai mesti kena ada dua atau tiga orang.. tak boleh sorang2

Alyn Roslan said...

Sangat bahaya la..kerja malam2, sorang2 pulak dalam kedai..

Sukma Haron said...

nie yang seram kalau kita berada di tempat yg tak selamat....

Mieza Jhaa K said...

Takut pulak nak tgk..

hime s said...

kenapa cctv camera bergerak?

Anonymous said...

PUKIMAK punya india..... org india mcm ni patut mamposss... dia org tak layak hidup kat dunia ni klau menyusahkan org dgn jenayah.... bodohhh.... patutu mamposss je tolonggglahh mamposss

cci said...

butik tu lebih kurang dekat ngan umah akak ni apit.. sekang ni akak tgk sejak kena rompak sebelum pukul 9mlm da tutup da.. kalau x dlm pukul 10.30mlm br tutup...

Cik Fie said...

astaghfirullah .

syafiqah alyaa said...

dekat gile ngn uma..dh r slu g ctu tgk bju..pe la masalah ko..g la rompak umah kaum kau jgak.

Nadia Johari said...

Ya Allah seramnya..nak keluar sendiri pun dh takut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...