Last updated!

15 July 2013

Burung Merupakan Arkitek Terbaik



Assalamualaikum w.b.t

Subhanallah. Seekor burung yang boleh dikatakan sebagai arkitek luar biasa, berusaha bersungguh-sungguh untuk menyiapkan sarangnya dari mula sehinggalah ia siap sepenuhnya. Di bawah merupakan proses luar biasa tersebut :


P/S : “Tidakkah Allah yang menciptakan sekalian makhluk itu mengetahui segala-galanya? Sedang ia amat halus urusan tadbirnya, lagi amat mendalam pengetahuannya”- Al-Mulk : 14


13 orang comel komen:

Nurfaezah Abdullah said...

Masha Allah :D i am impressed.

JaSSNaNi said...

masyaALLAH.. saya kagum juga melihatnya.. itu la haiwan kan.. kejadian allah cantik sangat..

szaza ezrylna said...

cek rakam video ketam buat rumah dia. tepi pantai. subhanallah =')

syafiqah alyaa said...

kuasa Allah kan.. Sesetgh org suke2 je runtuhkan..susah2 burung tu bina..

ejulz said...

kagum tgk semangat burung..

Vee Lea said...

Incredible..

Adha Bluestar said...

Aku harap, tak ada la orang tu nak buka tingkap tu nanti. Sebab burung tu buat sarang kat luar tingkap.

CIK INA said...

MasyaALLAH...^_^

S.K.A said...

subhanallah..arkitek dn buruh yg terbaik =)

Normi Nieza said...

subhanallah..

Gadis Berkaca Mata said...

Subhanallah, tiada sesuatu yang diluar kemampuanNYA.

Sukma Haron said...

penuh kesabaran untuk menyiapkan sangkarnya.....

Nadia Johari said...

binatang pun bijak