Iklan Terbaik Bulan Ini!

Baca Entry Latest Nie Jugak!

01 June 2013

Pesta Air Menjadi Pesta Buli di Cina





Assalamualaikum w.b.t

Water Splashing Festival di China bertukar menjadi huru-hara apabila beratus-ratus lelaki telah berkumpul di jalanan dan menyerang perempuan dengan belon air untuk menanggalkan baju mereka. Kebanyakan gadis-gadis ini diselamatkan oleh rakan-rakan mereka dan pegawai-pegawai polis tetapi sesetengah daripada mereka telah tercedera.







sumber

P/S : Dah maca ceta zombie. Hahaha.


7 orang comel komen:

Haruno Hana 하나 said...

menakutkan :/ nafsu semata2.. nasib baik ada kawan2 n polis yg boleh tolong mereka

Aniq Bukhary said...

Rasa macam penah dengar cerita nie.. tp lupa dekat mana. Macam-macam zaman skg nie. nasib baik xde kat Malaysia.. Huhu

Syuhada Nasya said...

ish bengong la depa ni...

Cik Fie said...

isyh3 .

Shakirah Rosli said...

err perlu ke sampai mcm tu. kesian perempuan2 tu

Nadia Johari said...

menakutkan..dhla ramai btul lelaki2 tu..

Sukma Haron said...

it is too much....!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...