Baca Entry Latest Nie Jugak!

12 June 2013

Lana Nordin "Sekolahkan" Follower Instagram




P/S : Kalau ditegur, kita yang kena balik. Apa komen anda?


25 orang comel komen:

eyka said...

Kalau dia ingat yg seksa Allah itu sangat2 perit,dia tak akan dedahkan aurat macam tu sekali..Bila kita tegur,dia emosi terhadap kita dan memaki hamun kita,itu bermakna dia tau salah dia dan dia dah malu..Huuhhuuhu..

✗ ⓕⓘⓕⓘⓨ ⓕⓘⓣⓡⓘⓐⓝⓘⓔ ✗ said...

nanti nazakh, urus diri sendiri, nak masuk kubur, guling jenazah sendiri, tak payah panggil ustz atau orang yang bijak pandai baca alquran datang umah kau lananodin. haha. mayat kau tak payah naik keta jenazah sebab keta jenazah utk orang-2 yang tak sombong je.

Aina Mansor said...

Adehhh. Kalau hati dah 'keras' tu, orang tegur apa pun semua kena hentam balik.

Sukma Haron said...

biarlah si luncai terjun dengan labu-labunya....

Syuhada Nasya said...

subhanallah, akhir zaman, harap cepat2 sedar.

nurul shiraz Kamarudin said...

artis hipokrit...

Anonymous said...

"IMAM SYAFIE BERKATA: AKU MAMPU BERHUJAH DENGAN 10 ORANG YANG BERILMU, TETAPI AKU AKAN KALAH DAN TEWAS KEPADA SEORANG YANG JAHIL KERANA MEREKA TIDAK MENGETAHUI AKAN LANDASAN-LANDASAN ILMU"

NurSyafinaz said...

sekurang-kurangnya yang menegur tu terlepas dari dosa , right ?

Shakirah Rosli said...

kalaiu orang yang pakai tudung tu meninggal tengah mengumpat, sekurang-kurangnya dia tak kena balasan kerana 'seksi'. :) Masih ada masa nak berubah ^^

zaza nizam said...

subhanallah..
Marilah kita doakan semoga beliau dibukakan pintu hati mereka untuk menilai yg mana baik dan mana buruk.

Nur Aisyah said...

Huhu . Semoga diberi Hidayah ~ Cover Malu je tu . .

Mime MF said...

mati nanti kambus sndr...senang cite...

Ira K said...

Egocentric

siti said...

Hadussshhhh,yg bertudung litup mmg tk baik.Tapikan org menasihati.Nasihat tu dgr lah.Dia nk bg dosa dkt lelaki yg tgk ke?Tolong jgn bg dosa dkt org lain.Pakaian dia dh terlampau seksi.Bukan terlampau tap sangat seksi.Malu2 :'(

Cik Puan Fadli said...

dah lama isu nie...org camni memg x jln klu nak nasihat pon...tau nak pk pala hotak dia jaa...kita nasihatkan dia sbg umat islam, xmo tgk dia buat dosa...smoga dia insaf...

Normi Nieza said...

hurmmm....

Nurfaezah Abdullah said...

solutionnya jangan suka jaga tepi kain orang hhehehe

zuno said...

Rasa mcm nk menangis pon ada dgn realiti dunia skrg

Pada semua jadikan ini satu iktibar dan satu kesyukuran untuk diri kita sbb kita faham hukum hakam agama berbanding org yg x faham..

Apa yg boleh kita buat kita berdoa supaya dia boleh berubah.. :(

3no gr33ny said...

astaghfirullahal azim..

I am Me said...

b'ckp bgai dunia dia yg punya. bukan semua bnda boleh ikut suka hati. kna tau halal haram. Astaghfirullah..

Alia Ali Ahmad said...

kalau dah sendiri salah nak macam bagus dengan org pulak !

Cik Fie said...

astaghfirullah

Cik Fie said...

astaghfirullah

Nurul Farahizzati said...

kalau bagi dia baca entri kak maria elena bertajuk i'm jane, rasanya dia lagi maki hamun ke, insaf?

Ola said...

hmm...ni kiranya dia nak ckp 'kubur masing2' ni kot..ce ckp kat dia, ko meninggai nnti, urusla jenazeh snirik.hihihi

p.s.ntah2 lg tmbh dia mngamuk kot >.<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...