Last updated!

26 June 2013

Ayah macam binatang!




Assalamualaikum w.b.t

Kuala Terengganu: Tangisannya yang didengar jiran menyelamatkan seorang budak lelaki berusia tujuh tahun daripada terus menderita kelaparan selepas beberapa hari dikurung sendirian tanpa diberi makan dan minum di Taman Perumahan Gong Badak, di sini.

Lebih menyayat hati, ketika diselamatkan polis kira-kira jam 4.30 petang kelmarin mangsa ditemui dengan kesan cucuhan puntung rokok di badannya dipercayai akibat didera, selain kedua-dua kaki melecur serta bernanah.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Terengganu Asisten Komisioner K Manoharan berkata, kanak-kanak itu ditemui polis dan pegawai Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) dalam keadaan lemah akibat kelaparan serta kesakitan.

Menurutnya, sebelum itu pegawai JKM terbabit yang berusia 41 tahun itu menghubungi Balai Polis Gong Badak, di sini, dan memaklumkan aduan diterimanya mengenai mangsa yang dikurung serta meminta bantuan polis untuk ke tempat kejadian.

“Pegawai JKM itu dihubungi jiran mangsa yang terdengar tangisan seorang kanak-kanak di dalam rumah yang disewa bapa tirinya berusia 26 tahun.

P/S : Muda lagi bapak tiri dia. Tua 3 tahun dr aku.


11 orang comel komen:

YnaRazali said...

semoga ayahnya itu dapat pengajaran yang setimpal.hmmm...

anis Sk said...

MasyaALLAH, di mana lah hati dan perasaan seorang manusia, kesiannye
=(

Farah Waheda Wahid said...

x ada hati perut orang tu...

Sukma Haron said...

memang tak der hati perut bapak tiri dia nie...dia hisap syabu.....

miLa saim said...

Hmm..ntah ape-ape org zmn skrg ni..makin menjadi-jadi..takde perikemanusiaan lngsung..

Kisah Si Dairy said...

teruknya..takde hati perut langsung kan...

Solehah Shamsuddin said...

Apalah bapak dia tu,jahat betul.

3no gr33ny said...

kesiannya...

Alya Humaira' said...

eh,kedahan kan? kulim? betul tak? ex poli sultanah bahiyah?

Maria Firdz said...

Bila iman tiada di hati dan nafsu kuasai diri..

Cik Fie said...

astaghfirullah !