Last updated!

10 April 2013

Wajah-Wajah Suspek Kes Pukul Ketua Kelas



Assalamualaikum w.b.t 

Riuh betul semalam di facebook dan twitter pasal video buli Ketua Kelas tu. Memang teruk sangat dah budak-budak sekarang. Terpengaruh sangat dengan filem-filem gangster yang ada sekarang. Taiko la sangat. Aku tengok sekor2 sekeping ja badan Jangan sampai aku hantaq Pak Cik Ben Ashaari p tonyoh muka hampa. So aku dah detect muka-muka yang terlibat dalam video tu. Bakal masuk Juvana la kot.



1. Luqman Hakim Ahmad (Pembuli Utama aka Suspek Utama)

Perghh air kencing setan tue. 


2. Izzat Syafiq Bin Abdullah
BBPIN : 2A9E01F1
SEKOLAH : SMK TUN HUSSIEN ONN

Ada lagi yang belum dapat dikesan. Para hackers tengah mengorek lagi muka-muka mereka yang jahat nie. Aku tabik spring kat budak yang kena tibai tue. Steady ja duk sudut dinding dan bersabar. Ha baguih. Takpa, depa nie plak nanti jadi lauk kat Juvana. :-)

 Ini pula gambar mangsa yang kena buli tu. Kesian kat hang dik. Nama Adli Hakim.


42 orang comel komen:

ishiko said...

hah, kecoh kt fb psl diaorg ne

Noor Atikah Ramli said...

selagi tak kena, selagi tu diorang berani buat . budak2 zaman skrg.haishhhh

Phat said...

terbaik bro...biar kena tangkap masuk pemulihan dalam tu nanti dia dpt jumpa lan todak hahahaha

MissGigi Besi said...

rase geram bile tgok video tu.. harap cikgu yg bkenaan dapat amik tindakan disiplin terhadap pelajar2 yg tbabit.

ainie yusof said...

takut btol zmn skrg ni. bdak sek pn dh berani buat mcm2..

Normi Nieza said...

hurmm..mcm2 lah zaman skarang nie..huhu

CIK i l y said...

lokap lokap !! *bawa spandok* biar dorg rasa. musnah terus masa depan

wan_muna said...

berlagak gangster, sekali bapak sebat pakai tali pinggang menangis masuk bilik lari rumah.. == badan kurus macam tu ada hati nak jadi taiko... ish2.. sekolah lagi, kalau dah kerja, dia pulak jadi mangsa buli...

Rozuan Ismail said...

risau tengok budak zaman sekarang ni

Cheida_Mymee said...

mcm setan

AyueJean AJ said...

Kesian mak bapak dapat anak macam ni....
Betul, budak yang kene belasah tu buat bende yang betul....
Tak melawan...

ct cucubi said...

x tgk lg video.. sbb x suke tgk adengan2 mcm tu.. huhu.. semoga mereka mndpt pengajaran dan ambil iktibar di ms hdpan..

Mieza Jhaa K said...

Apa nak jadi budak zaman skrg..teruk tahap melampau lampau

NaZiRaH @ Ezyra said...

dah tgk video..sakitnya hati..buat ala2 gangster konon, betul la, memang jadi lauk la klu masuk juvana, baru bertemu buku dgn ruas...

Cik Fie said...

isyh ! teruk la budak zaman skrg ni :(

Anonymous said...

selagi tk di hukum bebudak ni selagi tu la depa dok rasa depa tu hebat... buang sekolah je.. diaorg ni bukan nk sekolah pon.. siap dh pandai minum air kencing setan pulak tu.. ape nk jadi la... salah didikan mak bapak la ni..manjakan sangat...

Solehah Shamsuddin said...

gila apa diorang pi pukul ketua kelas tu. dy igt budak tu tempat untuk bertinju ke?!!!!!!!!!!!!!

Mama Idlan Irsyad said...

ni nasib baik ada yg "cerdik" buat recording..kl kes2 yg xde record2 ni, cmner la kan?

Emas Putih said...

teruk betul.

sueshe said...

bru pas membe tunjuk masa makan td..mmg sakit ati tgk bdk2 tu..haishh camne la prasaan mak ayah bile tau perangai anak camtu..mst kecewa..hmmm..

azstory311 said...

"Padan muka ko setannn," baca macam dialog tuan hj bakhil bin kedekut..hehehe.

D'ya D'ana said...

ya Allah sket nye hati tgok diorang ni, mnitis air mata, ape la slah bdak tu,kalau btul pon bdak tu slah tak boleh nak bwak bncang ke?? cetek btol ilmu, buat rgi duit mak bpak je hntar pergi skolah, mmang tak slamat hdup kau kat dunia ni! nak tgok budak2 tu brjaya ke tdak,! smoge allah bg hidayah dkat mreka dan moge kita djauhkan drpad sikap sbgitu,ameen

D'ya D'ana said...

harap nama je luqman hakim, eeee gram btol la.

Shahid Al-Hafiz said...

kepada Adli Hakim sila laporkan kepada pihak polis..jgn biarkan hidup anda diselubungi PEMBULI...(tangan ketepi sambil kamera ikut gerak tangan)

Panggil Aku Han said...

lps ni biar depa pulak kena bantai dgn btoi2 punya lan todak..haihhh mcm2..

Cik Mira said...

lepas tgok vdeo tu, nak termuntah pening nak pitam semua ada. alahai tengok. sampai la ni, otak rasa berpinar2 macm bdk kena pkul tu. huhukj

Wanie Zunidan said...

Budak-ii zaman sekarg . Mesti bnyk pngaruh dari filem-ii , huu .

Cik Puan Fadli said...

awat yg kojaq sgt budak² nie...mak pak x amek tau kaa...dpt kat aku, bebaloq badan kena tibai dgn btg penyapu!

Anonymous said...

mohon jasa baik admin delete gambar luqman al hakim.. dia tak terlibat dalam kes ni.. dalam cawan tu air coke bkn arak.. tlg delete! dia tak bersalah.. aq sepupu dia..

Anonymous said...

tu air coke.. luqman tak terlibat dalam kes tu.. dia tak bersalah langsong!

CynthiaShin 欣倪♥ said...

Biar betul akim too member aku kot ? Diaaaa pkul org ? OMG !

Anonymous said...

Cerita nih dah sebulan berlalu . Tapi sebab video tuu baru jumpa sebab tuu kecoh . Ijat tak buat tara mana pun . Kawan dia tuu yang buat teruk . Haa lagi satu depa kena buang sekolah dan sekolah lain dah pun . Kecoh ah lebih orang yang suka bash nih .

Anonymous said...

Kecoh lebih?
Cuba kau pulak aku hentak tengok ko kecoh tak kecoh

Anonymous said...

bnda teruk mestila kena kecohhhh...
kau ni salah sorg geng kot... klu video dh tersebar bln lalu dh lama dh kecoh...ini baru smlm...so mstila baru nk kecoh...setakat buang skolah tukar skolah mmg tak berbaloi pn...esok lusa wat lg....mmg xkn mkn saman....elok dorg ni hidup zaman jepun je...ish3x...

Anonymous said...

@Anonymous
"Ijat tak buat tara mana pun . Kawan dia tuu yang buat teruk"
Apa beruk nyer ko ni. mesti ko member diorang. tak teruk hotak hang. ko tak kena berbual lebih. budak sekolah dgn attitude sampah mcm ni ko nak bela. jgn nak tunjuk samseng kat sekolah. puiiii

Nurul Aini said...

Geram tengok video adik tu kena belasah..Nak jadi Lan Todak ler kunun. Puih.. Kadang2 kesian tengok mak ayah mereka..Dah beri didikan pun bukan nak dengar kata. Dah besar, dah boleh fikir mana baik mana buruk. Jangan nak salahkan ibu bapa je. Hidup zaman millenium ni, bukan senang nak didik anak.

Anonymous said...

kalo aku jumpe bdak2 ni mmg mampos aku ngan geng aku belasah..

fatiniathirah said...

Bukan Luqman Hakim pembuli nya la tapi Munir

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=578928862125117&set=a.215142898503717.60434.214881001863240&type=1

deno said...

deno tak sanggup tengok habis video tu.. kesian sgt2 kat adik tu.. harap budak2 tu dpt hukuman setimpal.. btw, suka ayat apit yg last tu.. "depa nanti jd lauk kat juvana"

Anonymous said...

Hanya orang yang tak tahu hal sebenarnya bash teruk teruk . Tengok dah masuk paper pun hal lukman tak bersalah . Tulaa taktaw apa2 jgn masuk campur . Ada blogger kutuk macam2. Tunjuk habis laman sosial orang . Kena saman best ohhh

Anonymous said...

Kawan makan kawan mmg camtuu . Hal dah settle baik baik . Pastu sbulan lebih baru nak kecoh . Sebab tuu pulun habis kecoh . Lukman bukan bersalah pun .

Nur Dzafirah said...

-.- menyampah!