Last updated!

12 April 2013

Stop La Wey Fitnah Ulama..



Assalamualaikum w.b.t

INI ENTRY POLITIK! KALAU TAK SUKA TEKAN CTRL+W

Pagi-pagi lagi dah buat aku marah la puak-puak UMNO/BN nie. Hampa nie memang xdak isu len ka apa. Bodoh bertingkat-tingkat nie. Kan aku dah pesan, bodoh tu jangan tunjuk kat orang. Nanti bodoh tu berjangkit kat orang len. Hampa memang berpolitik guna fitnah ka apa. So stupid. Ini ada satu kes berkenaan gambar TG Nik Aziz yang depa katakan gambar perkahwinan TGNA ketika zaman muda. Depa jugak sebarkan gambar yang kononnya TGNA ketika muda penyokong kuat UMNO. Eeee geli. 


Page Anti Semua Salah UMNO - ASSU nie memang dari dulu lagi aku tengok suka keluarkan isu isu yang tak logik. Apa ke bodohnya gambar hitam putih boleh taw cincin suasa. Kebabian apakah yang hendak ditunjukkan oleh admin page nie. Apa yang aku usha kat page nie, 10 yang depa kuaqkan isu, 15 tak boleh percaya. Sangat mengarut. Series. Alahai admin page nie, ko g mampos lah dari ko duk hina ulama. 

Tekan gambar untuk besarkan gambar! Admin ASSU fitnah Ulama. 

Gambar perkahwinan yang kononnya TGNA tu sebenarnya bukanlah TGNA pon. Alahai. Fitnah tak habes-habes. Tapi yang syok, ada plak yang duk percaya dan duk maki-maki. WOI! Tu gambaq mana hala dah. Jangan la jadi siput sedut. Yang gambaq pemimpin pakai rantai emas ngan bini dia rambut kembang tu ikut mana plak? Aishhh awat la ngok sangat taktaw. Agak-agak la. Tah mana gambaq yang depa cilok, terus nak kaitkan dengan TGNA. Fitnah ulama. 


Pakaian ala yahudi lah konon. Bukan ka tu pakaian rasmi dalam sidang parlimen kat Malaysia nie. Haa tu aku kata, bodoh tu xnk simpan kat anak cucu. So boleh la anak cucu admin ni taw kenapa aku tentang UMNO/BN nie. Alahai admin nie. Nie lah jadinya kalau respek takda dan jahil menguasai tubuh. TG Nik Aziz disenaraikan sebagai tokoh islam ke 42 dunia. Ya Allah menangkanlah ISLAM di bumi Malaysia. Amin Amin Amin. 

P/S : Kepada UMNO/BN, stop lah membuat fitnah. Kepada macai, dialu-alukan komen.


27 orang comel komen:

Arya Addin said...

teroknya peqangai ! nak kongsi kat FB !

Paly said...

macam la tak tau macai tgh bekerja keras skrg ni, hehehe...due date 5hb mei

Shakirah Rosli said...

Sesungguhnya Allah telah mngishtiharkn perang bagi sesiapa yg memerangi walinya. -ulama'. nk tutup kesilpn yg dh trg lagi bersuluh. x boleh pakailah.ish3 semoga kmngn brpihak pada ISLAM :)

Haruno Hana 하나 said...

konon2 kata tu pakaian Yahudi, tengoklah sekarang.. baju camtu gak kan puak diorang pakai? tak faham betul

D'ya D'ana said...

amin2~ zaman skrang ni smua orang gila kuasa, main politik kotor, bila da dapat kuasa, amanah tak nak jlankan bengong punya orang. jnji sne jnji sni, tbur duit sne sni, ingat kita ni ape, plastik!

Haris Abd Rashid said...

be end... :3

Hani Razhani said...

melampau diaorg ni. Lagi kuat diaorg fitnah TGNA lagi kuat sokongan kami orang muda terhadap beliau. Semoga Allah melindungi TGNA dari golongan yang munafik lagi menyesatkan! Aaaaminn...Allahuakbar!

Dear KHY said...

memang dok tau dah. baik pi dengar ceramah UAI kat laguna malam nie

Imani Iwani said...

semoga di beri keinsafan pada 'mereka' yg memfitnah..amin...;)

Pn.bayu said...

macam tu sekali memfitnah...alahaiiiii....ape nak jadiii......

Anonymous said...

selamatkah diri kita dari difitnah atas perkara yang kita tak buat...
sendiri jawablah ekkk

Cheida_Mymee said...

kalau betul itu gambar tuan guru pon, itu gambar lama.. dan kalau ikut logik orang dulu2 kahwin mmg mcm tu.. bodohnye macai2 tu.. by the way atleast dia berubah kearah kebaikkan dan akhirat.. bukan mcm 2 ekor tu mkin tua mkin teruk.. rmah kata pergi kubur kata mari.. Hina ulamak ni x berkat hidup dunia akhirat..
Nauzubillah..

Cheida_Mymee said...

tadi baca gmbar nak komen balik.. muahahah admin page tu dah kantoi dok wat cakap pusing macam pari!! phuuii x slamat la ekau

hazdnul shafina said...

so stupid.. takdak modal dah nak jatuhkan tok guru..ntah gambaq sapa2 amik pastu kta tok guru.. agak2 lah.. nampak sgt lah fitnah..huh.. perangai.. nauzubillah.. kecik2 tak nk mati besaq2 buat keja bodoh mcm ni.. gila.. sakit hati tengok..

Solehah Shamsuddin said...

Err sbnrnye sy xphm pic tu pasal apa. tapi apa-apa pun, janganlah buat fitnah smpai dlm gambar tu. ulama untuk dihormati, bukan dihina. belum lg tgk tv, xlarat nk tgk berita tv3. sakitkan hati je tgk

Ima Salsuzaima said...

bersabarlah wahai rakan-rakan semua.jangan ikutkan hati nak mengata org lain. Sebenarnya apa yg sy nampak mn2 puak atau penyokong2 parti ni sama je.yg tu fitnah ni.Yg ni fitnah yg tu. Tapi biasa la bila kita brpihak pd ssuatu pihak tu, kita akan nampak salah pihk yg lain.tp salah pihak sblh kita, kita tak nampak.Daripada dapat dosa lbih baik berdiam diri sahaja. Bising2 pun xkan merubah apa2.just menambah dosa kita saja. Semoga yang baik mendapat pahala. dan yang x baik tu Allah beri hidayah supaya menjadi baik. Aamiin..

cik kiwi's said...

kannnnnnnnnnnnnn!!!!. bodoh betei macai umno ni. dasar otak udang. bodoh bertalu talu.bodoh di semua tempat. sepanjang masa. malu je oiii

nik aziz. dari zaman muda. zaman kecik kecik. dah terpelihara akhlaknya. jahil sungguh la orang ni..huh!

Si Matatajam said...

Astaghfirullah -.-

Strawberriy COKLAT :) said...

fitnah je mmnjang~~

~Najah Mustapa~ said...

Inna lillahi wainna ilaihi raaji'un..

aLia aLi said...

mmg betul la umno ni takde akal .. dah la tak pernah bercakap guna fakta ,.lepas tu suka dok spin sesuatu fakta ..lepas tu dok cari salah org lain,, sampai fitnah org ! ape ke bengong !kau tunngu la pembalasan tu ..

ct cucubi said...

kalau nak menang jgn lah fitnah parti lain..tp cubalah menyerlahkan positif parti sendiri.. betol x?

Nina Maslizza said...

tu la,,,senang sangat percaya..siap maki hamun..bangang tahap dewa

Cik JariManis said...

tak habis2 dgn fitnah! kerajaan mcm ni kah yg rakyat nak? siang, malam, pagi petang asyik fitnah org sja..bungkuslah UMNO/BN...rakyat sudah bosan!

Sukma Haron said...

biarkan si luncai terjun dengan labu-labunya....

Cik Fie said...

astaghfirullah :(

Nur Dzafirah said...

fitnah tu kan lebih bsr dri mmbunuh mmg diorg ni jenis ~~~ er..


#Pray! for Malaysia.. y terbaik!