Baca Entry Latest Nie Jugak!

19 April 2013

Pengomen Yang Setia Di Fizgraphic

Assalamualaikum w.b.t

Nampaknya aku dah ada muka-muka baru yang komen kat blog www.fizgraphic.com nie. Hampa ingat lagi dak yang aku buat entry pengomen tegar hari tue kat SINI. Nampaknya ada sorang dua sahaja yang kekal. Nie aku nak promote muka-muka baru. Yang paling penting, anonymous tetap di hatiku. Hahaha. Jom kita follow pengomen2 tegar blog fizgraphic nie. Nampak sangatlah mereka nie blogger yang tegar dan rajin membaca entry dan mengomen. Tak rugi menjadi follower blog depa. 

KLIK HEADER UNTUK MASUK BLOG MEREKA
|
|
V

http://www.cikfie.com/



http://solehahshamsuddin.blogspot.com/



http://ceritamayapersada.blogspot.com/



http://norminieza.blogspot.com/



http://www.ainizakaria.my/



http://cinta25hb.blogspot.com/



http://samepathoftheway.blogspot.com/



http://caeshashi.blogspot.com/



http://miszrockers.blogspot.com/


P/S : Rajin-rajin komen k. Thanks support :-) Anonymous, thanks gak! Hihi.


19 orang comel komen:

Anisa Anuar said...

ramainya pengomen tegar... =)
nak gi terjah..

sHaRiNa eLyaNa said...

slmt pagi boss :D

Mieza Jhaa K said...

Ngeh ngeh ngeh..

Nur Dzafirah said...

^^, rajinnya mengomen~

Shakirah Rosli said...

eh? saya ada ^^ syoknya komen2 entry orang hehe :D

selipar putih said...

peh semua blog awkz..untungla..jhaha

Emas Putih said...

anon pun nak kena promote gak nnt

Mrs Velentine said...

hehehe..nampak nya nama MV takde hahaha

yang baik Ishak said...

sungguh rajin dan tegar mereka yer?
huhuhuuu

baby comel said...

Sama-sama kasih.. eh? tetiba plk, hehehe. tahniah kpd mereka

Cik Puan Fadli said...

header msg² cantik...kreatif sgt...akak punya header sempoi jee...buta IT laa katakan..mihmih..

Lissa LaLissa said...

memang semua muka2 rajin komen. hehe

Sally Yatiey said...

Tahniah buat yang tersenarai ;D

Mimie Najib said...

tahniah buat mereka... :)

Syazwani Afandi said...

tahniah buat cik fie..pengomen tegar nohh :D

AinNawwar said...

bilalah nama nawwar pulak nak naik. hihi

Cik Fie said...

hihihi . rajinnya dorang mengomen :)

Nurul Aini said...

Ehh..ada juga terselit. dah lama tak komen dekat sini..hoho.

Sukma Haron said...

terima kasih kat Apit sebab promo ikhlas....suka komen yang membina...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...