23 April 2013

Nora Danish & Rayqal Melawat Baby Fasha Sandha









Tiada perkataan yang cukup indah untuk menggambarkan keadaan melihat keluarga kecil ini bersama dalam sekeping gambar lebih lebih lagi ia’nya meraikan kelahiran insan baru ke dunia ini. Cewah.

Awal malam tadi menerusi akaun Instagram, Nora Danish mengongsikan sekeping gambar beliau bersama Rayqal datang melawat bayi lelaki sulung pasangan Fasha Sandha & Rizal Ashram, Putra Rayfal.

“Congrats Jejai & Fasha on the new born Rayfal. Such an adorable baby,” tulis Nora Danish mengiringi gambar yang sama adorable di’mata kami.

Minggu lalu laporan Harian Metro menyebut yang Nora Danish sebenarnya terkejut dengan pemilihan nama yang di’buat oleh Fasha Sandha & Rizal Ashram kerana ianya hampir sama dengan nama anak beliau.


12 orang comel komen:

Vee said...

Nora Danish is sooo cute :))

BLOG EYJA said...

Hal ini membuktikan Nora Danish mempunyai budi pekerti yang mulia. Semoga terbuka pintu hatinya untuk menjadi Muslimah. Aamiin

Fazlina Ridzwan said...

bermasam muka pun xde guna...kan elok berbaik camtu...alhamdulillah, senang ati tgk ND & Fasha dah berbaik...begitu jugak dgn Abby & Memey...to ND, kan manis klu peha yg gebu tu utk tatapan bakal suami je..

Unknown said...

Comellah Nora Danish nie. Tak nampak pun penampilan dia nie sbg seorang ibu. Rasanya lebih kpd remaja kot. Cun gilaa !! >.<

Khaulah Alazwar said...

subhanallah cantiknya nora dan fasha . lagi3 cantik jika menutup aurat ^^

Cik Fie said...

nora danish cute la . hihihi :)

Cik Nor said...

seksinya nora...

Faeytynn Zayn said...

Nora Danish cantik lor,dia lg manyak cantik klo pakai tudung lor..aiya..hahaha

Sukma said...

ada rahsia di sebalik rahsia....

dzafirahzain said...

Comeinya Nora. Stylo~

Dayang Deno said...

tahniah utk mereka :)

Unknown said...

Alhamdulillah..dan tahniah buat mereka. Comel Nora Danish..lagi comel tutup aurat. ^____^