24 April 2013

Lepas Kenyang Makan KFC, Buat Apa?



Assalamualaikum w.b.t

Kalau dah bosan sangat nak tunggu membe datang lambat, lepak KFC, lepas dah kenyang, boleh testing buat macam gambar kat bawah nie. Hahahaha. 






P/S : Tetiba lapar KFC.


19 orang comel komen:

Khaulah Alazwar said...

wahaha rajinnya n kreatif ^^

Unknown said...

Kreatif..

Aennathirah said...

idea bernas..bleh dipertimbangkan..haha..

Mime MF said...

haha kreatipp!!

adarain said...

memang tak ada kerja buat menda nie..hahah..tp kreatif gak..

Fatimah Nabila said...

mau stress akak kfc tu nk kemas meja tuh,,he3,,

Unknown said...

comelnya tengok atuk Sanders camtu.. haha.. lawak2 :D

eyka said...

Eyka dah lama sangat tak makan KFC tauuu! Bila nampak Apit post pasal KFC ni,terasa macam esok nak pergi KFC jeee.. Hhihiihhiihi.. NAK JOIN?? :D

Anonymous said...

aku pon lapar gak.. walaupon tgok tulang je... adehhhh

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

semalam baru je mkn KFC

Anonymous said...

comelll giler haha

Dayang Deno said...

haha... kreatif! dah lama tak mkn kfc :)

Cik Fie said...

hahaha . kreatif2 :)

Unknown said...

Haha.. adea yg bernas..

Sukma said...

pandai buat macam tu ek...

Cik Nor said...

kreatif..:)

Unknown said...

thumbs up

Dayah Danisha said...

wekk :P pengotor

Unknown said...

hahaha..tak ada kerja..hehe.