Baca Entry Latest Nie Jugak!

24 April 2013

Lepas Kenyang Makan KFC, Buat Apa?



Assalamualaikum w.b.t

Kalau dah bosan sangat nak tunggu membe datang lambat, lepak KFC, lepas dah kenyang, boleh testing buat macam gambar kat bawah nie. Hahahaha. 






P/S : Tetiba lapar KFC.


19 orang comel komen:

Shakirah Rosli said...

wahaha rajinnya n kreatif ^^

Nasuha said...

Kreatif..

Aenn Athirah said...

idea bernas..bleh dipertimbangkan..haha..

Mime MF said...

haha kreatipp!!

Bahrain Ramlan said...

memang tak ada kerja buat menda nie..hahah..tp kreatif gak..

timm_bill said...

mau stress akak kfc tu nk kemas meja tuh,,he3,,

Haruno Hana 하나 said...

comelnya tengok atuk Sanders camtu.. haha.. lawak2 :D

eyka said...

Eyka dah lama sangat tak makan KFC tauuu! Bila nampak Apit post pasal KFC ni,terasa macam esok nak pergi KFC jeee.. Hhihiihhiihi.. NAK JOIN?? :D

Shaqir Ir Manz said...

aku pon lapar gak.. walaupon tgok tulang je... adehhhh

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

semalam baru je mkn KFC

D'ya D'ana said...

comelll giler haha

deno said...

haha... kreatif! dah lama tak mkn kfc :)

Cik Fie said...

hahaha . kreatif2 :)

Mieza Jhaa K said...

Haha.. adea yg bernas..

Sukma Haron said...

pandai buat macam tu ek...

Normi Nieza said...

kreatif..:)

Perttzyana Alpah said...

thumbs up

Dayah Danisha said...

wekk :P pengotor

Nurul Aini said...

hahaha..tak ada kerja..hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...