16 April 2013

“Lan Todak” Maki Adik Beradik Shila Amzah?




Assalamualaikum w.b.t

Menerusi status di laman Twitter milik adik penyanyi terkenal, Shila Amzah semalam, Syada telah memuat naik beberapa status yang menunjukkan seolah-olah dirinya bengang dengan individu yang memanggil adik beradiknya dengan gelaran yang tidak enak seperti ‘barua’ dan ‘anjing.’


Dalam pada itu, menurusi akaun Twitter yang berlainan, dua lagi adik beradik Shila, iaitu Shafiq dan Syahir turut memuat naik status yang sama, di mana mereka telah melahirkan rasa marah dan geram dengan individu yang digelar sebagai ‘Lan Todak.’

Melalui semua status tersebut, adakah mungkin individu yang digelar sebagai ‘Lan Todak’ tersebut ada kaitan dengan pelakon filem juvana, Sharnaaz Ahmad? Apa pun diharapkan perkara sebegini tidak berlarutan dan diharapkan masing-masing akan mencari jalan penyelesian untuk berdamai.


Sumber : Twitter Syada & Shafiq Amzah

P/S : Nasib baik la tak jadi kawen. Gaduh jer keje.


15 orang comel komen:

Aerill Hassan said...

betul2..naseb bek ta kawen.kalau kawen..mesti dh cerai.. :)

Mrs Velentine said...

macam2 orang skg asyik dok maki jer

ima salsuzaima said...

senyum tak perlu kata apa-apa..:)

Adilah Asari said...

lahai..kenapalah jadi macam ni,,dulu ok sekarang huru-hara..

kak gojes said...

ops...gadoh..cengini akhirnya?

Cik Fie said...

tula . nasib baik tak jadi nk kawin hihi :)

Sally Samsaiman said...

"Lan Todak" tu yg over sgt huru-haranya...aiseh !

Kisah Si Dairy said...

MUHASABAH DIRI KALAU NAK CKP MCM TU KAN...

Cik Nor said...

hurmmmm.........

Sukma said...

bahasa budaya kita....

Unknown said...

dengan status mcm tu,saya rasa mereka y memalukan diri sendiri

Anonymous said...

Bagus la adik beradik sesama pertahan maruah. Takat samseng taek kucing tu sekali tgk dulu pun ramai dah nampak baran dia tu mmg tak sheshuai!!!!

Anonymous said...

sepatut diamkan je..kalau masing2 mengutuk n marah,sampai bila..

Unknown said...

Mujur mereka bpisah..perangai cam hampeh

dzafirahzain said...

hehe... dunia2 shaz pon satu x ada adab! nak gorat anak org Huhu!