Baca Entry Latest Nie Jugak!

27 April 2013

Koleksi Gambar Banduan-Banduan Tercantik






18 orang comel komen:

Nur Dzafirah said...

haha... boleh plk....

Azhafizah Md Nor said...

kesalahan tak di kire dari paras rupa.salah tetap salah :)

Cheida_Mymee said...

malaysia punya pun cun2 gk pe :P

Harith Iskandar said...

fuhhhh

Hafizah Alsa said...

ada-ada je.

Nurul Aini said...

Cantik..hehe.

Miss Xyz said...

Cantik. Muka macam innocent tak bersalah pun ada.

Solehah Shamsuddin said...

muka cantik tapi ...

Rosmiza Ali said...

Memang cantik.. Tapi sayangnya kenapa jadi banduan? Kalau jumpa kat luar mesti tak tau pun yang dorang ni sebenarnya bekas banduan.. Huhu~~

Normi Nieza said...

perghh..:)

Sukma Haron said...

cantik pada rupa tapi tak cantik pada perangai....

deno said...

mmg cantik... apa kesalahan diaorang ye...

Faeytynn Zayn said...

ala orang putih melepak,memang lah cantik

zulhilmi yahya arif said...

aih.. camne pak2 polisi menangangi dugaan penangan yg hebat ini?!

Anonymous said...

kalau nak tengok yang Malaysia punya klik sini 10 Banduan perempuan malaysia paling cantik

Cik Fie said...

cantik hehe :)

MaYa MustWany said...

cantik gak..tapi salah tetap kene tangkap

BOB said...

ditahan kerana......mencuri cinta lelaki.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...