Last updated!

11 April 2013

Kehebatan Pembedahan Plastik di Korea Selatan



Assalamualaikum w.b.t

Lepas nie aku xmau pecaya dah artis comey2 Korea. Hahahaha. Gadis melayu gak yang lawa. Kih3. Gila lain terus kot muka depa before ngan after. Perghhhh doktor mana la nie. Menakutkan la depa nie. Tapi xpa lah depa nie. UAI kata depa nie xdak agama. Kristian pon dakk, apa pon dak. So kita tengok sudah la. Jangan la duk p ubah kejadian plak no. :-) Kita Islam. :-)


P/S : Nie kalau modified muka biawak jadi muka anuar zain pon boleh aku rasa.


31 orang comel komen:

syahirah said...

hebat betul doktor depa ni~
kita umat Islam jangan dok nak berangan nak ubah kejadian Allah.
bersyukur la

Nao Mei said...

isk..isk...syukur cik akak tak minat pelakon korea nie...tengok citer korea bukan fav cik akak..huhuhu

Ms Fiqstie said...

haha .. ni la yang d katakan org tak pndai bsyukur..huhu..

TeTerBanG said...

dahsyat! mmg dhsyat!

Sukma Haron said...

mesti sakit dorang buat operation nie...nampak macam tegang jer....

Mohamad Khairil said...

menakutkan...seram la pulak rasanya :D

Aien Syahierah ♥ said...

ramai ckp korea bnyk buat pembedahan plastik.Gerun jugk.ye lah,dri tk cntik boleh jadi cntik.Hurmm.kdng-kdng aien dpt beza mne artis korea yng plastik.wuhuu

RadhiahIlyas ッ said...

haahaahaa ni klu tnjuk muke artis kpop yg dgila2 tu. mau ngis pmint kpop ni. haha

baby comel said...

korea mmg giler berplastik.. patut ler semuanya cun cun belaka

Nurul Syafiqa said...

Minat jugak, Tapi kebanyakan artis tak.Pelakon ramai: ). Tapi,minat bebiasa je.Takde sampai terpengaruh buat pembedahan plastik.

Nama pun kristian, Mana tau dosa pahala: p

Faeytynn Zayn said...

mukle dyeorg dah cantik cume tambahmekap je kasi lg cantik i smpai nak bedah2 segale

Shakirah Rosli said...

huish memang betul jadik n cantik. kbykan artis korea pun buat pmbdhn plastik..lagi2 snsd. :P hehe org awam pun biase jek

Berry Lavynia said...

beg plastik ke ni??

Nurul Syafiqa said...

Elok-elok blog nie dah ok,Kang kena serang ngan Kpopers --'.Takde sorang pun artia yang ditunjuk diatas: 3

Haruno Hana 하나 said...

haha.. hebat2.. sikit je artis/pelakon diorang yg mmg muka lawa sejak kecik.. nak wat camne, diorang fikir xpe utk ubah muka tu.. haha

tp kan, kalau bedah plastik yg omputih buat tu takdela lawa camni.. kekeke.. makin pelik ada la

syakirah said...

Nak buat status kat fb lah . hee . Mohon ambil yee

deno said...

cantik! tapi takkan kekal lama.. dan hasil pembedahan ini la yang buat muka semua artis korea sama! kdg2 tak bleh beza sbb smua sama..

zulhilmi tempoyak said...

kalau tengok balik... muka lepas operation dgn muka aku..

muka aku tetap hensem lg.. ;p

Arya Addin said...

Subhanalllah .. menakutkan ..

Nasuha said...

cute...

Amanda Musa said...

hihi..ada tak yang artis korea?sebab artis korea banyakkkkk sangat operate muka.hihi...

Si Matatajam said...

Dasat la...

~Najah Mustapa~ said...

@Amanda Musa tulaa.. jarang nak jumpe artis kpop yg tak operate

Nisha Nisrina said...

ade artis kpop yang x wat pembedahan plastik .. -_-

Cik Fie said...

lepas ni dah tak nak caya dah artis korea hensem2 ni . hihihi :)

Nur Dzafirah said...

hahaha.. ok. stop suka korean~ :P

Anonymous said...

yg kelakarnya gambar sesudah tu, lbh kurang semuanya nmpk sama je, huhu..seindah2 ciptaan manusia, indah lg & tak blh lawan kejadian ciptaan Allah..syukurlah seadanya segala kurniaanNya itu..

Nurul Syafika Jamaluddin said...

klu tang mata diorg mgkn mekap x semestinye operate tp kalu tang hidung yg nmpk lain..yg tu bru operate sbb mekap sj x cukup

Nurul Syafika Jamaluddin said...

klu tang mata x semestinye operate sbb diorg ade teknik mekap utk besarkn mata tp kalu tang hidung,mulut whatsoever tu bru lah operate sbb xcukup klu mekap jer

Rubitah Mejumin Rubitah Mejumin said...

Nurul safiq....aku nak ingtkn awk..
Bkn psl dorg tu kristian tp sbab mrka tu x tkut Tuhan..awk jgn bangkitkn psl agma...agma kristian x pnh wjdkn apa pn dlm alkitab untk ubh ciptaan Tuhan malah untk ptahuan awk..jgnkn mubh wjah gna tatu pn haram masuk curch..awk bla mengata fkr prsaan org kristian yg btl2 kristian...org2 kristian pn thu juga syurga dn neraka..awk sptutnya sldki dlu bru mgta..dn ingt yg smpurna itu cuma Allah...mmg org korea ni da mlbih tp biar Allah yg tntukn khdpnrla d akhirat..mgata org jgn lbtkn agma singt aku x da agma d sunia ini yg majr mrka bgtu..itu mmg slh mrka sdri...

Anonymous said...

Hello..kristian pn tahu dosa pahala..jgn redah jer cakap kristian tak tau dosa pahala..kami hormat agama islam..so pls hormat agama kristian..ok..jgn sebarang cakap je..