Last updated!

07 April 2013

Kanak-Kanak Tadika Didera Cikgu Wanita!!



Assalamualaikum w.b.t

Cikgu yang sambil tersenyum angkat budak tadika guna telinga ni sudah dibuang kerja dan  didakwa atas sikap tidak berperikamanusian seperti dalam gambar ni.. Panas pulak hati tengok gambar gambar ni.. Agak-agak lah nak buat kat budak-budak camtu. Ish.


A picture spread that chilled many netizens’ hearts: A small child being lifted off the ground by the ears by a kindergarten teacher wearing a smile on her face. And this was a real scene that happened in the Blue Peacock Kindergarten on Chenxi Street in Wenling of Zhejiang province. Afterwards, local relevant government departments immediately investigated and on the same day fired this teacher.



P/S : Ganasnya. Cikgu nie mental ka apa. Macam-macam kes la kt negara China nie.


17 orang comel komen:

Ƞurul Ƨyafiqah said...

Ya Allah, astaghfirullahalazim ! Sampai cenggitu sekali dia buat kat budak tu ! Ada masalah mental ni gamaknya ! Ish tak sanggup nak tengok :(

AinNawwar said...

dah kenapa dengan cikgu tu. psycho sungguh. huhu.

Mieza Jhaa K said...

Cikgu perempuan macam ni? ganazz nyerr!

Normi Nieza said...

jahatnya dia..

Aleeza Zailan said...

Hohoo nasib lahh kat negara cina -_- bahayaaa~

e d r i n a . 피나 said...

kejam giles. cer buat balik cegitu kat dia. aish. -_-

Aku Penghibur said...

isshh teruk betull kesian budak2 tu ...mental cikgu dia nie

Nurul Farahizzati said...

memang mental dy ni!

Nao Mei said...

isk...cian eh..kalau cik akak memang cik akak tak belajar kat situ..huhu

Faeytynn Zayn said...

memang kejam gile cikgu dioe,isy isy

Florence Ayum said...

perempuan ni tak boleh ada anak kat rumah dia nanti kalau dah kawin.. Silap hari bulan , anak dia pulak yg mati kena dera. isk3... kesian budak2 tu :'(

iena_mieyna ^^ said...

cikgu tu psiko agaknya.. seram..

deno said...

negara china pelik2 kes yg terjadi.. hmm.. kesian budak2 tu

Cik Fie said...

kejam gila cikgu tu !! argh !!

Zaza said...

sakit hati tgk cikgu tuh...

Sukma Haron said...

kat negeri China macam-macam benda pelik & gila berlaku.....sabar jer ler...

MaYa MustWany said...

kejamnya..mas dulu mengajar kat tadika, tak sanggup nak wat macam tuh.dah la comel,manje.sedih n marah pun akan cepat ok bila dapat hug n kiz ngan mereka.mental sungguh cikgu china ni