Baca Entry Latest Nie Jugak!

26 April 2013

Hubungan Emma & Zizan Dah Terjalin Sejak 2 Tahun





Ibu kepada pelawak dan pengacara terkenal, Zizan Razak mendedahkan bahawa hubungan rapat antara anaknya dan Emma Maembong telah terjalin sejak 2 tahun lalu dan akui sebelum ini pelakon wanita tersebut pernah datang ke rumahnya.

Saya tak tahu sejauh mana seriusnya hubungan Zizan dan Emma, yang saya tahu hubungan mereka terjalin sejak 2 tahun lalu lagi.

Seingat saya ketika itu, Emma ada datang ke rumah terbuka kami dan saya hanya anggap dia datang sebagai kawan Zizan.

Setakat ini, Zizan tidak pernah pun bercerita secara serius mengenai Emma kepada saya dan saya hanya baca cerita mengenainya di akhbar.

Berkongsi lebih lanjut mengenai perkara berkenaan, ibu pelawak ini menyatakan bahawa dia tidak kisah dengan siapa anaknya ingin berkahwin, asalkan wanita tersebut dapat memahami kerjaya Zizan sebagai seorang selebriti.

Zizan tidak pernah sorok kepada saya jika dia sedang suka serta berkenan dengan seseorang itu. Dia akan terus membawa wanita itu berjumpa saya.

Apa-apa pun, saya tidak kisah siapa pilihan bakal isteri Zizan, asalkan wanita itu faham akan kerjayanya yang sentiasa sibuk dengan kerja tanpa mengira masa.

P/S : Zizan nie dengan semua orang dia nak skandal. Emma nie aku punya kot.


13 orang comel komen:

Kisah Si Dairy said...

orang glamor..mcm tu la...

Cheida_Mymee said...

hahaha dia kan suka pan asiaaa
mak aku suka pagil emma maembong ni
ikan kembong.. :P
hehe tp cun emma ni

Shakirah Rosli said...

Emma cantik subhanallah :)

Sukma Haron said...

sepadan dan se negeri lagi...sesuaiiiii...

Nao Mei said...

emma pun cantik gak..hihi...tak yah nak pilih pan asia tu zizan..hahaha

Cik Fie said...

emma cantik :)

Mrs Velentine said...

kalau dah jodoh ko gigit jarilah ..haha

Nur Dzafirah said...

Zizang aku punya. Erk. -.-

MaYa MustWany said...

ramai tul zizan ni digosipkan ek

Nurul Aini said...

Hehe..artissssss...

Azhafizah Md Nor said...

biasalah hidup artis..byk gossip..yang apit lak tu..dah lupe lofa ke :p

Siti Farhahnis said...

Saya lebih suka kalau Zizan dgn Juliana Evans.

deno said...

kalau emma dgn zizang, org senegeri la jwbnya.. kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...