Last updated!

10 April 2013

Hadiah Dari Blogger Cikgu Fizi Dah Sampai



Assalamualaikum w.b.t

Yeaa hadiah dari CikguFizi dah smpai. Alhamdulillah. Terbaikk lah hadiah dari blogger nie. Jom la hampa usha blog beliau --> TEKAN. Jangan lupa follow. Baik taw blogger tu. Hadiah nie sebenarnya aku menang Giveaway dari blogger tu tempoh hari. Thanks CikguFizi. 

1. Wahhhh nie mesti harta karun nie. Hohoho
|
|
|
|
|
V

2. Dengan rakusnya aku bukak guna tangan. Last aku pakai gunting sebab soletep kuat sangat. Hahahahaa. Sakit tangan aku. 
 |
|
|
|
|
V
3. Betapa terkejutnya aku hadiah dibalut oleh paper nie. Hahahaha. Risau la hadiah tu rosak. Dup Dap Dup Dap jantung aku nampak gambar nie. Huih.
 |
|
|
|
|
V
4. Akhirnya. Cokelat Daim dah berada di bilikku. Tengah makan nie. Hahahaha.
 |
|
|
|
|
V
5. Sampah diletakkan di tempat yang sepatutnya. :-) Maksud aku kotak tu. :-p

P/S : Nasib baik kemanisan cokelat tak hilang akibat dibalut oleh gambar tu :-)

27 orang comel komen:

Pezol Stylez said...

hahaha

Nabila Medan said...

Haha. Lawak pulak baca xD
Meh share daim, kita pun ada daim dkt rumah. Order dekat kawan. Hewhew ;p

Aien Syahierah ♥ said...

sedpnye coklat tuh :)

CIK i l y said...

DAIM !! febreto !

Nao Mei said...

la buang paper tu hati2 dear..karang jadi isu pula..hahaha..siap ambik lagi gambar dia..nak juga coklat tu...huhu

Ainin Suffiah said...

hahaha! aduiyaii ><

AmirahSM said...

hahahahhaha, tersirat!

Puteri Hana said...

amboi,,kemain cekelat daim..mintak sikit,,agaknya cikgu fizi saja kot kasi gempak balut ngn surat khabar gmbar tu..haha

cci said...

kahkahkah..

bak mai sikit...

Mohd Zuhri said...

meh hantar dkt klang sini
mari .. haha :P

Tengku Iji said...

hahahaha. ingatkan barang apa tadi. hahahaha

Cikgu Belog said...

nk daim jugak...
follow me http://sharingsukaduka.blogspot.com/

sayidah napisah said...

wow daim ...sedapnya!

Si Matatajam said...

Mesti ramai yg terlioq tengok cekelat Daim tu kan..

Sukma Haron said...

coklat Daim nie memang sedap ari tu tumpang makan bila adik beli di Langkawi...hadiah cikgu Fizi nie belum sampai lagi ehhh....hari ini kot...

Normi Nieza said...

sdap tu coklat daim..:)

Seneorita Baharin said...

bhahahaha, terbaekk :D lawakk der.. hihi..btw meh la share sikit daim tu...huhu :P

Farra Atiqah said...

hhaha! Tergelak bace :p

Nurul Aini said...

haha..kelakor..nasib baik..

Diari Si Froggie said...

haha.. gambar najib tu ok lagi yang aksi ranjang atas tu tak tahan :P peh coklat daim.. mai bak sikit :P tahniah apit dapat coklat :)

Aina Sofea said...

hahaaa . eh , stok daim dalam peti dah nak abiss :( meh sini sikett ! haha

Ain Atikah said...

:)

deno said...

bestnya dapat hadiah! deno tunggu besday la dulu.. hihi^^

dEdEQ dE wIshEs said...

CAMNE RASE COKLAT DAIM TU ERK . NK MINTAK SEJIBIK . HAHA

Strawberriy COKLAT :) said...

nak jugak coklat Daim tu... uhuhu

Cik Fie said...

meyh bagi saya . hihi :P

Nur Dzafirah said...

amboi bukan main lagi... siap "sampah kita letak ditempat sepatutnya".. Haha.