Iklan Terbaik Bulan Ini!

Baca Entry Latest Nie Jugak!

23 April 2013

Dihalau Dari Majlis Kerana 'Terlalu Kacak'




Assalamualaikum w.b.t

Tiga lelaki dilaporkan dihalau keluar daripada sebuah majlis di Arab Saudi kerana dianggap "terlalu kacak" dan mungkin akan menarik perhatian semua wanita di dalam majlis tersebut.

Orang-orang dari Emiriyah Arab Bersatu telah menghadiri perayaan Janadriyah dalam majlis Riyadh Saudi pada hari Ahad apabila sampai, mereka telah dikeluarkan oleh polis agama, laporan Elaph akhbar Arab.

Orang-orang telah dilaporkan dianggap "terlalu kacak" dan dipercayai menimbulkan risiko kepada nafsu perempuan, yang boleh tertarik kepada mereka.

Wanita dilarang daripada berinteraksi dengan orang-orang yang tidak bersaudara di Arab Saudi. Lelaki tersebut kemudiannya dihantar pulang semula ke Emiriyah Arab Bersatu.




Sumber : Elaph, International Business Times.

P/S : Teringat plak pasal kisah Nabi Yusuf A.S dulu kan.


15 orang comel komen:

Norasyimah Saifullah said...

Allah
Indah sungguh ciptaanNya

Kisah Si Dairy said...

amboii..kacak pun kene halau ker...klu majlis kawen..sure la orang tak tengok pengantin..haha

Lyeen De Syifa said...

klu kat malaysia..terlalu kck tu yg kena suruh duudk depan..ishh!

Normi Nieza said...

baguslah klu mcm tu...

Shakirah Rosli said...

Sampai macam tu sekali..betul mcm kisah nabi yusuf. tapi kehenseman nabi yusuf tiada tandingan ^^

Nadiah Ashikin said...

Ada hikmah tu... kang lain plak jadinya klu tak kena halau.. lol

Lelaki Ini said...

ala, knfirm aku kena halau jugak nanti!
hahahahah

Amirul Aslam said...

Nasib baik tak pergi.. Kalau tak, den pun kena halau.. Kih3..

Faeytynn Zayn said...

alaa..tak nampak pon muke hansome die..hahaha

Sukma Haron said...

macam nie pun ada ekkk...

Haruno Hana 하나 said...

kes camni pun ada? o.O tapi bagus juga, nak jaga pandangan wanita :) hee

deno said...

mesti hensem giler nih... tak dpt nak bygkan kehenseman dia

Nurul Aini said...

Kacak sangat ke? mana nak tengok..hehe. Betul teringat kisah Nabi Yusuf.

Hana said...

dari sudut pandangan tepi sudah nampak kehenseman dia... kalau pandangan depan? XD

Teena Tna said...

Kesian nye...ingatkan kt msia tadi..
Btw, nice to see your blog, i'm just started in blogging, please visit mine too. :)

insanbiasabiasa.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...