Last updated!

16 April 2013

Dari Hodoh (Masa Kecil) Berubah Jadi Awek Cun Bila Besar



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



P/S : Confirm bebudak kelas sekolah dia menyesal x mengorat dulu. Hahahaha.


22 orang comel komen:

JaSSNaNi said...

kecik2 comey..
dah besar lawa la.. :D

Mazelina Zaini said...

prghhhhh !! HAHA , hope jadi macam ni laaa , ngehh

Faeytynn Zayn said...

die cume kuruskan badan dan tambah mekap sikit,pakai pencuci muka,terus jadi cantik,tak mustahil :)

Vee Lea said...

Wahhh :O

Normi Nieza said...

lawa tu..:)

Solehah Shamsuddin said...

wahhh terus cun tu. dlu xdpt pe2, skrg dpt pakwe hensem

cweet pinky said...

hehehehe , nak kena kurus ek , hehehe ~

Cik Puan Fadli said...

ohsem sunggoh budak nie...

eray said...

tu lah..jangan pandang sebelah mata
kecik2 tak cantik..besar2 perrghh cun gilerrr

http://welovesusuibu.blogspot.com/2013/04/shaklee-vivix-petua-cantik-ayu-raudah.html

Sukma Haron said...

haha...buat plastic surgery ker...?

Haruno Hana 하나 said...

tengok dr gambar masa kecik ngan besar ada persamaan.. mungkin sbb dia dah kurus kot :) hehe..

Bee Haa said...

waaah.. cantek!!

Bee Haa said...

waaah.. cantek!!

Dear KHY said...

lain gila. tapi sekarang dah maju apa pon boleh buat untuk cantik

Arya Addin said...

subhanallah :)

Aku Penghibur said...

wow !

Cik Fie said...

pergh !! cun gila budak tu time besar . hihihi :)

Izzie said...

rupa tak lari cuma kening dia tu dia ks bentuk sket.
tpkan sbnrnye org yg gemuk ni bila dia kurus akn jd cantik/hensem.
bnyk je artis yg hensem cantik skng asalnye dulu gemuk

Anisa Anuar said...

nyesal2...hehehe

MaYa MustWany said...

xla hodoh,biasalah dak tecik mana tahu sangat bergaya n jaga penampilan,dah besar..baru lah pandai..

HAJAR said...

memang cantik!! :)

Nur Dzafirah said...

Haha.