Last updated!

16 April 2013

Buang Bayi Dalam Lubang Tandas Dan Curah Air



TANDAS tempat bayi perempuan ditemui, semalam.

Assalamualaikum w.b.t

Port Dickson: Seorang remaja perempuan bukan saja bertindak kejam dengan membuang bayi dipercayai baru dilahirkannya ke dalam lubang tandas, malah cuba melemaskan insan kecil itu dengan membuka paip air dalam kejadian di Dataran Sri Kemang, dekat sini, petang semalam.

Difahamkan, dalam kejadian kira-kira jam 3 petang itu, suspek dikatakan bersahaja keluar dari tandas awam dan sempat menoleh ke arah penjaga tandas yang menegurnya sama ada dia dalam haid selepas melihat seluarnya berdarah.

Mujur seorang wanita yang menggunakan tandas bersebelahan menyedari kejadian itu selepas melakukan pemeriksaan sejurus mendengar tangisan bayi berkenaan.

Wanita itu kemudian memaklumkan penemuan bayi berkenaan kepada suaminya sebelum mereka membuat laporan polis.

Penjaga tandas, Norfiah Norman, 46, berkata, dia dimaklumkan oleh wanita berusia 30-an itu mengenai penemuan seorang bayi perempuan di dalam lubang tandas dan hampir kelemasan.

P/S : Kejam dan tersangat kejam. Benci aku orang camnie. 


9 orang comel komen:

dieba khairuddin said...

ya Allah kejam nya jadi orang....orang lain sebok nak kan anak..dia da dapat anak senang2 nak buang nak bunuh....

Budak Kampung said...

astagfirullah..org yg dh kwin berusaha nk zuriat senang2 dyorg buat mcm 2.dah tau xnk anak kecil 2 pkir sblm buat.nilah bila nfsu melamppaui batasan

Haruno Hana 하나 said...

astagfirullah.. pandai buat pandai tanggung! jangan buat benda bodoh macam tu! binatang pun sayang anak! >:(

harap2 wanita tu berubah.. apalah nak jadi dgn zaman sekarang ni..

eita said...

jahat nye

ct cucubi said...

org lain berhabis ribuan nak dptkan anak.. yg dah dpt, senang2 je nak buang.. :(

Nasuha said...

kejam.

MaYa MustWany said...

kejamnya..lahir la lok2,kalau tak nak letak la kat tempat selamat yang orang lain leh ambik n jaga..

cukup2 la dosa tuh :'(

Sukma Haron said...

sapa yang bersalah ...? lelaki yang tak mahu bertanggungjawab terhadap perempuan....

Cik Fie said...

astagfirullah . kejam sungguh ! :(