Last updated!

10 April 2013

Bahaya Jilatan Serigala



Assalamualaikum w.b.t

Di Guizhou China, seorang lelaki berusia 64 tahun kelihatan mempunyai gigi seperti tumbuh diluar bibirnya malah bahagian bibir atasnya juga kelihatan hilang. Berdasarkan kisahnya, lelaki tersebut pernah mendaki gunung ketika berusia 11 tahun dan terserempak dengan seekor serigala. Serigala tersebut tidak menjadikannya makanan tetapi hanya menjilat bibirnya. 

Atas insiden itu, dia dipercayai terkena jangkitan penyakit dan terpaksa mendapatkan rawatan. Kesannya adalah seperti mana yang berlaku padanya hari ini. Keadaan mulutnya yang sebegitu menyukarkan kehidupan sehariannya seperti untuk makan atau bercakap dengan orang ramai.




P/S : Kat china nie banyak betul benda pelik nie.


13 orang comel komen:

Cik Puan Fadli said...

kesiannya...cane nak comolot tuh..

munirah :) said...

hissshhh. :O

KisahSi Dairy said...

ngerinya tengok....

Alyn Roslan said...

Masyaallah kesian dia..

Alyn Roslan said...

Masyaallah kesian dia..

Haruno Hana 하나 said...

siannya pak cik ni.. mujur serigala tak makan aje..

e d r i n a . 피나 said...

kesiannya pakcik tu :(

Normi Nieza said...

kesiannya...huhu

Nurul Aini said...

Ngerinya..tapi betul lah tu..dekat china memang banyak benda2 yang pelik2. T___T

Cik Fie said...

kesian pulak tgk pakcik tu :(

MaYa MustWany said...

ciannya..macam ne la dia nak makan?air liur serigala tuh de kuman n virus yang tinggi kut

Nur Dzafirah said...

seram

kesian.. T_T

Sukma Haron said...

seram ehhh....