10 April 2013

Bahaya Jilatan Serigala



Assalamualaikum w.b.t

Di Guizhou China, seorang lelaki berusia 64 tahun kelihatan mempunyai gigi seperti tumbuh diluar bibirnya malah bahagian bibir atasnya juga kelihatan hilang. Berdasarkan kisahnya, lelaki tersebut pernah mendaki gunung ketika berusia 11 tahun dan terserempak dengan seekor serigala. Serigala tersebut tidak menjadikannya makanan tetapi hanya menjilat bibirnya. 

Atas insiden itu, dia dipercayai terkena jangkitan penyakit dan terpaksa mendapatkan rawatan. Kesannya adalah seperti mana yang berlaku padanya hari ini. Keadaan mulutnya yang sebegitu menyukarkan kehidupan sehariannya seperti untuk makan atau bercakap dengan orang ramai.




P/S : Kat china nie banyak betul benda pelik nie.


13 orang comel komen:

Fazlina Ridzwan said...

kesiannya...cane nak comolot tuh..

munirah :) said...

hissshhh. :O

KisahSi Dairy said...

ngerinya tengok....

Amaliena Ros said...

Masyaallah kesian dia..

Amaliena Ros said...

Masyaallah kesian dia..

Unknown said...

siannya pak cik ni.. mujur serigala tak makan aje..

Edrina Zulkafli said...

kesiannya pakcik tu :(

Cik Nor said...

kesiannya...huhu

Unknown said...

Ngerinya..tapi betul lah tu..dekat china memang banyak benda2 yang pelik2. T___T

Cik Fie said...

kesian pulak tgk pakcik tu :(

Anonymous said...

ciannya..macam ne la dia nak makan?air liur serigala tuh de kuman n virus yang tinggi kut

dzafirahzain said...

seram

kesian.. T_T

Sukma said...

seram ehhh....