10 November 2012

Tahniah Zulkifly & Atieka. Aku? Lambat Lagi Kot..

10.11.12. Itulah tarikh keramat bagi pasangan pengantin baru nie merangkap member aku. Tahniah kat hampa dua no. Tak sia-sia aku bangun awai pagi hari nie nak gerak p tengok hampa nikah. Hahahahaha. Kepada fly, tahniah lagi sekali. Jangan lupa tanggungjawab sebagai suami no. Jangan abaikan isteri hang tue. Hihihihi. Steady lah hang akad nikah nanti. Aku nanti taktaw la camna rasa gugupnya pegang tangan orang nak nikahkan aku nanti. Aiseymen. Kita tunggu Amiey Black dulu. Aku awai g. Hahahaha.

Perjalanan nak p masjid mengambil masa hanya 40minit camtue. Naseb baik tak sesat. Hihihi. Sampai masjid awai sungguh tadi. Lebih dari orang nak nikah plak group kami tadi. Last2 semua pakat lapaq ngn dahaga. Tudiaaa p plak pekena nasi dulu ngan roti canai. Tak sabaq2 sungguh geng nie. Jeles tengok member yang dah kahwin n dah ada anak. Syok plak tgk. Tengah duk bayang, camna muka anak aku nanti. Ada muka macam ustaz don ka..hahaha. Ustaz la sangat, bapak perangai mcm hantu g. Hahahaa.
Hanya sekali lafaz saja akad nikah td. Terbaikkk bro. Salute sama lu. Gambaq akad nikah ja lah aku boleh boh kat entry nie, gambaq2 len semua kat kamera orang lain. Nanti2 lah copy amik. Tadi nak kuaqkan kamera sendiri, rimas lak. Dah la aku bawak beg jugak td nak letak dompet, rokok, lighter, tablet, dan benda2 halus yang len. Huih berattt. Layan ja la gambaq2 bawah nie. Hihihi. 

Member kata, lepas nie hang plak apit. Aku kata, hang dulu, baru aku. Aku leklu, sap kok lu.

7 orang comel komen:

♥ Nana BamBam ♥ said...

tarikh cantik pulak tuh..oh beruntungnye org yg dapat kahwin tarikh 10.11.12 nie :)

Unknown said...

tahniah.. fizgraphic ble lagi? =)

Unknown said...

tahniah...hang bila plak nak kawin? takkan tgk membe je..hehe

Leeza Dayasari said...

suka yg tarikh ada latar muka tu.. serius sgt kreatif.

Unknown said...

tahniah buat mereka... :)

Syamimi Saad said...

Tahniah buat pengantin itu.. :)

admin said...

tahniah2 untuk mereka. :D