04 October 2012

Jom Kita Daftar Surfexchangeclicks



Assalamualaikum W.B.T

Lama plak tak menaip dalam blog aku nie. Alahai. sibuk sikit ngan bisnes terbaru nie. Hihihi. Bisnes apa apit? Jeng3..adalah.. Diam diam sudah lah. Okay hari nie nak story sikit pasal satu benda best kat korang. Pernah dengar tak pasal website surfexchangeclicks.com? Yang pernah tue mesti dah aktif jer sekarang nie kan. Yang mana tak pernah tue, apakata jom kita join ramai2 benda nie. Apit pown nak daftar gak neh. Best siot. Apa fungsi benda nie? Apa kelebihan dia? Caman nak daftar? Camna nak guna? Sabar sabar..

Aku nak buat tutorial kaedah penggunaan medium website surfexchangeclicks.com ..korang nak thu ape itu medium surfexchangeclicks.com ? ape fungsi exchange clicks.? ape guna coin.? untuk ape saye register.? untuk ape vip user.? bagaimana nak earn coin.? bagaimana nak edit url yang telah ditambah.? dekat mane nak dapat coin.? ..haaa kan banyak persoalan tuh .,dan banyak lagi persoalan yang ada yang aku akan terlepas pandang..persoalan ini akan di ulas dalam bentuk yang ringkas dan mudah difahami :)

Surfexchangeclicks.com adalah medium website yang berupaya meningkatkan like fanpage, following twitter ,google +1 ,view youtube ,dan traffic exchange ..korang tahu x yang sebenarnya semua ini menigkatkan traffic dan hits pengunjung didalam blog korang ..secara xsedar ia menigkatkan rank Alexa ..

1. Register dulu surfexchangeclicks.com

2. Isi maklumat pendaftaran ..

3. Confirm pendaftaran melalui email yang anda gunakan..(VERIFIED)
4.Log-in dan enjoy..

Eh apit, macammane nak kutip coin? Ooo korang perlu lalukan mouse ke bahagian tab earn coin ..kemudian anda akan lihat facebook, Twitter, Google +1, youtube, auto surf..hanya klik bahagian yang mana anda nak ..kemudian coin terkumpul. Paham tak?


Coin juga boleh dibeli dengan cara...PayPal ,BANKISLAM, TOPUP CELCOM dan, TOPUP DiGi

Kejappp! ADA LAGI YANG BEST!!

Setiap user yang register akan diberi 200coins secara automatik..dan akan mendapat 1000coins register untuk 100 user pertama secara manual (user must claim it)..fungsi coin ini adalah sebagai topup untuk add url korang didalam acc ..untuk add url korang mesti ada coin yang secukupnya..tiada coin korang tidak mampu add url ke acc korang ..coin juga boleh dikumpul dengan cara promote website surfexchangeclicks.com - setiap referral yang berjaya diinvite, promoter dapat 400coins ! untuk setiap referral. Best kan?

Camna nak guna coin .? dan bagaimana pula add url.? Jom usha video bawah. :-)



Apit, CPC tue apa pulak? CPC = coin per click ..jika korang meletakkan CPC yang tinggi kedudukan klik url berubah..jika user lain meletakkan CPC rendah berbanding anda maka link url anda akan di klik terlebih dahulu.. CONTOHNYA : Korang meletak 10 cpc maka user lain meletak 5 cpc yang banyak didahulukan.
10 dahulu barulah 5..

Macam mana nak tengok url yg kita submit tadi.?

Mudah saje anda klik 'My Site' di sidebar ..kemudian pilih url jenis apa yang korang letak..lpas tu korang juga boleh edit url ,tambah coin ,dan tambah CPC ..seperti pada gambar dibawah



Itu saja. SELAMAT MENCUBA ye semua.. :-)

12 orang komen:

Andi Sakinah said...

Dah buat dah.. Thank U

Solehah Shamsuddin said...

wah macam menarik je ni. nk try daftar la

FIZGRAPHIC said...

@Andi Sakinah (Si Peminat Purple) Laju jer diaa kan..hihi.

FIZGRAPHIC said...

@Solehah Shamsuddin Kan3. Jom ramai2 tingkat trafic blog kita :-)

Unknown said...

mcm bes jer..

Pixie Dust said...

Mesti bayar ke?

Unknown said...

ni kne daftar scare pntas nih

Anonymous said...

mcm pnjang je step ni mlas nih huhuhuhuhu... tp nk cube gak hihihihi

fieda said...

apit main mende ni pulok ye..

diba said...

jom ramai2

Unknown said...

da join da.. :)

Unknown said...

Dulu lain sekarang lain

http://surfexchangeclicks.com/register.php
New App Available !

Plugins :
1.facebook fanpage like
2.website like
3.increase views youtube
4.twitter follower
5.retwet
6.Website views
7.Digg acc
8.StumbleUpon Followers
9.Linkedin Shares
10.Free Add Banner!!
Joint Now!! and get awesome traffic :)
http://surfexchangeclicks.com/register.php