Baca Entry Latest Nie Jugak!

13 September 2012

Lokasi Himpunan Bantah Filem Hina Nabi Muhammad S.A.W Esok


KUALA LUMPUR : Dewan Pemuda PAS Malaysia akan mengadakan himpunan munajat dan bantahan di seluruh negara esok berhubung penerbitan filem "Innocence of Muslims" yang menghina Rasulullah SAW.
Himpunan tersebut akan diadakan sejurus solat Jumaat di setiap negeri di seluruh Malaysia.
Berikut adalah senarai lokasi himpunan setiap negeri yang telah disahkan:
a] Pahang - Masjid Sultan Ahmad Shah Kuantan

b] Selangor dan Wilayah - Masjid Amaniah, Batu Caves

c] Perak - Masjid Negeri Ipoh

d] Sabah - Masjid TM Sepanggar Kota Kinabalu

e] Penang - Masjid Permatang Janggus

f] Sarawak - Masjid Bintulu

g] Terengganu - Masjid Rusila

h] Melaka, Kedah, N9, Johor sedang menentukan lokasi utk himpunan tersebut .

Sehubungan itu, Dewan Pemuda PAS Pusat menjemput semua umat Islam yang perihatin untuk menyertai himpunan tersebut esok.

14 orang comel komen:

Emas Putih said...

yes2 sabah ada jugak :)

zulhilmi tempoyak said...

Lailahailallah...

hudasharif said...

Yahudi laknatullah... kalo diterbitkan juga kat malaysia, tataw laa nak ckp pe...

arisa nazifa said...

Thanks sharing . =)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

thx for sharing....
no komen act bila baca... hmmmm

MawardiYunus said...

jauhnya batu cave..

Solehah Shamsuddin said...

sbnrnye filem ni datang dari mane, apit?

Aliff Haikal said...

kenapa ada yang mengusik sensitiviti kitaek ? :(

sal ya said...

memang benda macam ni sentiasa ada. suka sgt hina nabi kita kan.

Anonymous said...

kelantan takde ke?

Nurul Akmal said...

Ya Allah teruk betul lah diaorang ni.. Tq for share.. :)

Nizam Ijam said...

kedah?? xde ker?

Hanis Nadhirah said...

germany

Hanis Nadhirah said...

hehe... saya tlg jawab... dekat germany.... kalau tengok surat khabar kosmo ada :) diterbit oleh Sam bacile (bukan nama sebenar)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...