10 August 2012

Comelnya Kad Kahwin Ustaz Don Daniyal Dan Husna

Sapa tak kenal ngan Ustaz Don nie kan. Seorang penceramah bebas yang tengah hot sekarang nie. Apit pown salah seorang peminat beliau. Hihihi. Suka dengar ceramah-ceramah beliau di Astro dan di Youtube. Dan ramai wanita yang dalam diam meminati Ustaz Don nie disebabkan kekacakan dan kepetahannya berbicara soal-soal agama. Ustaz Don mempunyai imej yang mudah untuk didekati, remaja dan sempoi lah wa cakap sama lu. Baru-baru nie Ustaz Don sudah pown bertunang dan akan bakal mendirikan rumah tangga. Alhamdulillah. Apit percaya ramai gadis-gadis luar sana sedikit kecewa kan. Kih3. 

Gambar Ustaz Don Bertunang :-)
Selepas Ustaz Don bertunang, ramai peminat-peminat beliau tak sabar-sabar nak mengetahui tarikh perkahwinan Ustaz Don Daniyal dan pasangannya iaitu Husna. Jom korang kita tengok dulu kad kahwin comel Ustaz Don Daniyal dan Husna nie. Gambar apit creditkan kepada melyssanadiea.blogspot.com Comel gila kot gambar kad kahwin Ustaz Don Daniyal. Dah macam kad raya dah. Cute miut. :-)

Lihat Juga Sini--> http://bit.ly/MYldXR
tetapi tidak pula dinyatakan tarikh perkahwinan yang akan dilangsungkan oleh Ustaz Don Daniyal dan Husna iaitu pasangannya. Walaubagaiman pown, kami sebagai peminat-peminat Ustaz Don mengucapkan tahniah kepada Ustaz dan pasangan di atas berita yang gembira nie. Semoga majlis nie nanti akan berjalan dengan lancar dan diredhai ALLAH S.W.T. Moga rmah tangga yang bakal dibina nanti akan kekal abadi sehingga akhir hayat. Amin. :-)
credit to : beautifulnara.com


28 orang comel komen:

sHaRiNa eLyaNa said...

smoga cpt ke jinjang pelamin :)

LYSSA FAIZUREEN said...

dia kahwin dengan my frenz punya kakak :)

Solehah Shamsuddin said...

wah cutenya kad kawin ustaz don. muka bakal isteri dia sama dgn mke ustaz don la. sama cantik sama padan... :)

FIZGRAPHIC said...

Aminn

FIZGRAPHIC said...

Yeke? Wahh membe x invited ke kenduri?
Nak ikutt

FIZGRAPHIC said...

Bagai pinang dibelah dua kan.

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Tahniahh ustat don dan kak husna!:)) Comel bhaii kad tuuu , boleh buat kad raya jgk taw , hahah:))

LYSSA FAIZUREEN said...

member yang tak kenal . kawan sekolah ...
budak lagi punn~~

Unknown said...

sangat cute kad kahwinnya...

Unknown said...

alhamdulillah kawen jgak ustaz don..apit ble plak?haha

FIZGRAPHIC said...

oh ingat membe sekelas. Baru nak tumpang gelemer. Hahahaha.

FIZGRAPHIC said...

Haah. Pakej sekali ngan hari raya kot nie. Hihi.

FIZGRAPHIC said...

Kan. Nanti kawin nak buat gak. Hahahah

FIZGRAPHIC said...

Apa? Apit? Hahahaha. Lex luu. Enjoy lu. Tak habes lg pusing malaysia nie.

nurhuda said...

hanan adalah salah seorang gades yang kecewa tuu .. hahahaha~

Unknown said...

alhamdulillah..cute giler kad walimah!

Leeza Dayasari said...

cute sangat tu. haaaaaaaaaaaaaaaaa

Unknown said...

Sama sama sesuai :) KAD Kahwin dia ohsem ngn comel sngdd!! Sukaaa!! ;)

ηuя αιмι Ƒαянαηα said...

comeeelllll :)

Nur-nba said...

Cantiknya kad mereka..

Unknown said...

bleh anta kat miz satu nti,, bleh,kan kan..

AmieyraRahimms said...

waaa! sedikit kecewa ! :'(

yayahnasake said...

TAG ANDA

http://yayahnasake.blogspot.com/2012/08/giveaway-ramadhan-1433h-by-jaja-sutera.html

~atiQah~ said...

salam..blogwalking balik.nice.just nak share pglmn..sy pernah dijemput ke studio tv Al Hijrah tengok program 30 min ustaz Don.pegi dgn lecture n kwn2..program tu boleh ditonton di astro.mmg bagus..beli la keluaran majalah anis bulan Jun ustaz Don jadi cover.:)

~atiQah~ said...

adakah anda menghadapi masalah resdung?darah tinggi?kemurungan?sawan?lemah dalam pelajaran?sukar mempelajari bahasa asing?senggugut?kulit kusam?ingin menambah kejelitaan?ingin melangsingkan atau menambah berat badan?ingin menguatkan ingatan?ingin meningkatkan kesuburan?boleh diatasi dengan kaedah rawatan homeopathy, jemput singgah ke web ni..jika berminat, pm/inbox sy..

http://farminabioplus.com/farminahq/

nazrul ali said...

ustat don senyum terbaik..

iStudio Print said...

Cute la Kad kahwin dia, memang kreatif

admin said...

comelnye. :D hehe