Baca Entry Latest Nie Jugak!

29 May 2012

Freebies Chibi Muslimah Comel



Assalamualaikum w.b.t

Hyep korang. Harap freebies kali nie diterima no. Hahaha. Chibi la pulak. Try buat muslimah kecik2 macamnie lak. Korang nak buat apa pown buat lah dengan freebies nie. Tapi kalau korang nak amik buat entry ke, mintak korang creditkan ke belog apit nie okay. Thanks korang! Nanti buat freebies K-Pop lelaki. Takmau buat freebies K-Pop pompuan mcm Hari Belia hari tue. Huh! Terok bebenor sangat pakaian. Tak senonoh. Bodoh betul sapa sokong.
Lagi --> http://bit.ly/Jiriuu

20 orang comel komen:

O CIKTEDDY said...

atoto omeynyer!

Norliza Nordin said...

cantik. amek ye,, ^_^

aisyah humaira' said...

wah..comel :)
niera curi taw :D

eyla_aziela said...

comel !!!
nak hambek satu .
ngee.. thanks :)

HAJAR said...

Comellnye..^^

3no gr33ny said...

pertama kali hamba amik 5 doodle sbb comel sgt =)

~sYumiZs~ said...

klu nk wat kpop laki watkan kumpulan SHINee bole?? hehe..

Ila potter said...

Semuanya comel-comel (:

zana said...

comey..zana amik 3 ye.thnx

sHaR!Na eLyaNa said...

Comey nya..nnt sha amik ya

Yui Bieyna said...

Yui ambek 1...hikhikhik

BlueiceButterfly said...

~ala comelnya..hehe ambik biru n merah :)

Tuan Azura said...

LIKE =)

Athirah Hanim said...

comel...Amek semua ok!!
mak seh

cute said...

saya amek yer..

Leeza dayasari [santai leeza] said...

salam awak.. saya komen ni nk beritahu yg sy ada guna doodle yg awk reka utk buat kad raya ... sekiranya awk izinkan, saya akan guna kad tersebut. andai sebaliknya, sy tak guna lah. harap awak mklumkan yer..

*** sekiranya sy guna, sy akn kreditkan dan backlink ke blog ni ....
harap beri jawapan erk ... mekasih.

NURUL ◕‿◕ said...

ambik 1 ye (:

wanie said...

Minta izin ambik sume ye ^^

Langkar Cupa said...

Wahh, bagus sekali. Terimakasih :)

Cik Ash said...

ASSALAMULAIKUM NAK AMBIL PIC AWEK DI ATAS NAK BUAT HEADER BLOG... :)

NANTI JEMPUT LA SINGGAH KE MY BLOG YA :)http://cikash.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...