29 May 2012

Freebies Chibi Muslimah Comel



Assalamualaikum w.b.t

Hyep korang. Harap freebies kali nie diterima no. Hahaha. Chibi la pulak. Try buat muslimah kecik2 macamnie lak. Korang nak buat apa pown buat lah dengan freebies nie. Tapi kalau korang nak amik buat entry ke, mintak korang creditkan ke belog apit nie okay. Thanks korang! Nanti buat freebies K-Pop lelaki. Takmau buat freebies K-Pop pompuan mcm Hari Belia hari tue. Huh! Terok bebenor sangat pakaian. Tak senonoh. Bodoh betul sapa sokong.
Lagi --> http://bit.ly/Jiriuu

20 orang comel komen:

CikTeddyCorner said...

atoto omeynyer!

Norliza Nordin said...

cantik. amek ye,, ^_^

aisyah humaira' said...

wah..comel :)
niera curi taw :D

eyla_aziela said...

comel !!!
nak hambek satu .
ngee.. thanks :)

Unknown said...

Comellnye..^^

3no gr33ny said...

pertama kali hamba amik 5 doodle sbb comel sgt =)

~sYumiZs~ said...

klu nk wat kpop laki watkan kumpulan SHINee bole?? hehe..

Unknown said...

Semuanya comel-comel (:

Milobenikattepi said...

comey..zana amik 3 ye.thnx

sHaRiNa eLyaNa said...

Comey nya..nnt sha amik ya

Unknown said...

Yui ambek 1...hikhikhik

ReramaBiru said...

~ala comelnya..hehe ambik biru n merah :)

Unknown said...

LIKE =)

Athirah Hanim said...

comel...Amek semua ok!!
mak seh

cute said...

saya amek yer..

Leeza Dayasari said...

salam awak.. saya komen ni nk beritahu yg sy ada guna doodle yg awk reka utk buat kad raya ... sekiranya awk izinkan, saya akan guna kad tersebut. andai sebaliknya, sy tak guna lah. harap awak mklumkan yer..

*** sekiranya sy guna, sy akn kreditkan dan backlink ke blog ni ....
harap beri jawapan erk ... mekasih.

Unknown said...

ambik 1 ye (:

Syazwani Zunidan said...

Minta izin ambik sume ye ^^

Unknown said...

Wahh, bagus sekali. Terimakasih :)

Cik Ash said...

ASSALAMULAIKUM NAK AMBIL PIC AWEK DI ATAS NAK BUAT HEADER BLOG... :)

NANTI JEMPUT LA SINGGAH KE MY BLOG YA :)http://cikash.blogspot.com/