Last updated!

17 December 2011

RM500 Dari Bantuan Rakyat 1 Malaysia

salam blogger dan salam sejahtera kat korang semua
okay macam kita taw la kan.. (ada yang taktaw)
pendapatan keluarga di bawah RM3000 adalah di tahap kemiskinan
ayoyo..kalau camnie laki bini kena kerja lah kan..
kalau tak, x cukup makan la anak2..barang mahal2
ini ada satu bantuan dari Bantuan Rakyat 1 Malaysia
tahukan korang, di bawah Skim Bantuan Rakyat 1 Malaysia nie
korang berhak mendapat tunai RM500. titik!
pendaftaran bermula 10 Disember 2011 hingga 10 Januari 2012
nampaknya tempoh pendaftaran dibuka selama 1 bulan
so korang cepat2 lah bagitaw mak ayah korang tue ye
tapi yang pendapatan keluarga atas RM3000 tak payah la
ini hanya untuk keluarga berpendapatan kurang dari itu
untuk lebih memahami dengan bantuan nie, TEKAN SINI
hmm itu saja nak share ngan korang..babai!

3 orang comel komen:

khairul said...

nk try apply tengok..mana tau depa bagi hehe

Nurul CLumsy Gurl said...

nurul nye pendatan serumah x smpai 2 gibu.. he3.. so insyallah dpt... :D

~Nana BamBam~ said...

nana x layak..hahahaa :P