Last updated!

22 December 2011

Korang Teka Nie Vector Sapa??

salam blogger kat korang semua..salam sejahtera
nampak vector atas tue? kenal tak sapa?
kalau tak kenal tue memang tak salahkan korang pown..
tak berapa nak jadi sangat kan..so nak buat survey..
korang teka tue vector sapa? sapa taw, sila jawab..
nie kiranya vector untuk testing drawing bahagian mata..
sebab tue bahagian len apit tak ketengahkan sangat draw..
sebab mata tue main peranan penting bila lukis muka orang..
kalau bahagian muka or mata tak jadi, abes cacat la lukisan tue
so korang dapat teka kan gambar siapa kat atas tue?
kalau korang dah baca ENTRY SINI, korang dah tahu la..
nie vector FOC untuk my best2 fren blogger taw..
si dia nie lah yang banyak naikkan nama apit..
hmm korang boleh tengok kat SINI kalau tak keberatan
hmm okaylah korang..kalau nak tengok vector lain kat bawah


19 orang comel komen:

lalaa blurbs..? said...

lysa faizureen ke... kalau betol.. mmg nmpk mcm sama

masz86 said...

ni ventor Lyssa kan... cantik laa apit buat....

Aten Nazri said...

lyssasecret kan ? cumill ^^

Alifah Zahirah said...

sudah tentu Lyssa Faizureen :)

Rara Kirana said...

Lyssa Secret ryte??hee..cumill..

Darwish said...

Vector kak lyssa

❤nur' amalina❤ said...

tu kn lyssa kn?

Afiqah Nabilah said...

kak lyssa la.saya tahu mana awk dapat gmbar ni.

aiN @ Si BuLaT said...

itu lyssa! hihi.. mmg sejibik cm dia... hihi.. tang mate tu mahal okeh!

merahitujambu said...

untung laa ada org nk vektor kan gambar.=p

nurul diana said...

cantikk laaa

Ah Long said...

tu lyssa si sengal. haha. lawa la apit ajar la along :P

MaYa MustWany said...

hihihi mesti la lyssa yg fofulor tuh..sure ramai kenal matanya tuh.hihihi..cantik

Lyssa Faizureen said...

ehh , macam kenal ker . HAHA :D

~Nana BamBam~ said...

vector tuh makcik yang namanya Lyssa..kan kannn? haha :P

Nisa Greennnpanda said...

hehe..serious lawa aa vector lyssa nie apit.. ^_^

noor afiqah zainudin said...

vector kak lyssa kann ? comell nye . nak jugak abg apit :)

aNereO UsitHe said...

macam mane nak tempah vector mcm ni...naj nak juga..

Sanji Ngatmi said...

ok .. ni legend