Last updated!

19 December 2011

Encik Blin, Lama Lagi ke Nak Dapat RM?

salam blogger dan salam sejahtera kat korang
apit nak tanya nie? sapa kat sini yang join blin nie?
korang tahu tak berapa lama ye nak tunggu duit yang kita cashout tue nak dapat/masuk dalam akaun kita? 
blin nie apit join huung bulan 10 hari tue..
then 4hb November cashout duit blin nie..
apit ada tanya blogger2 pro pasal nie..diorang cakap lama
maybe dalam 2 bulan or 3 bulan..lamanya?
akak BEE dah dapat ke belom eyh? apit tunggu akak nie
ha lyssa dah cashout ke blom? lyssa tahu tak bila dapat?
pada shida, sama2 lah kita tunggu ye..hihi
ada tak sapa2 kat sini yang dah dapat hasil dari blin nie?
duit yang apit cashout hari tue RM160.70..
so kumpul balik, skang dah RM205.80..not bad blin nie..
jumlah semuanya RM366.50..boleh la habuan nak beli pa2
tapi tue la..bila yang nak rasa hasil dari blin nie pown xtaw..
tungu dan terus menunggu..babai korang!

3 orang comel komen:

Lyssa Faizureen said...

Alamakkk . Lyssa cashout pun blom lagii . HAHA . Tapi , Lyssa rasa dalam 2 or 3 bulan jugak arrr ...
Saborr je lerr .

Nisa Greennnpanda said...

xpenah dgr lak psl blin nie..ketinggalan zaman btul sy nie, huhu~...

Cik Syue said...

baru buat.. hehe :) tp ade 1 je iklan..