Last updated!

22 December 2011

Duit Baru Malaysia 2012



assalamualaikum dan salam sejahtera kat korang..
korang tahu tak Malaysia ada duit baru la tahun depan..
tadi tengok buletin utama iaitu cite 'feveret' apit..cantik2 gak..
diorang dah keluarkan note RM20 balik la..owh nice..
senang lah nanti..tak payah nak usung note RM10 banyak2
then kalau korang nak tahu..syiling pown bertukar taw..lawa..
ada seni gitu..i like..teringat plak dengan syiling singgit kita dulu
huhu..kat bawah nie apit tontonkan gambar duit baru utk korang

colourful gitu..xsabar nak dapatkan note RM20 tue..
tahun depan lah gamaknya..sabar sabar..
tapi korang tengok gambar note RM50 bawah nie..
ini pown baru jugak ke? macam tak nampak pown atas tue


10 orang comel komen:

Nisa Greennnpanda said...

whoa...sgt colourful la.. ^_^
nsb baik apit tulis entry nie..kalo x, sy mmg xtau, haha.. (xtgk brite)

Niel said...

Mcm duit mainan jeh.
Huhu~

FatihahRadzi said...

hahaha ! lawa2 laa ! ingtkn apit gurau2 je =,='

aien hermionie said...

cantik..

aien hermionie said...

cantiknyer..

nur farahin binti sulaiman said...

duit syiling tue cntik sgt corak dya.. x sabar plak nak kumpul.. heheh

~Nana BamBam~ said...

makin baru makiin peliks..huhuh..but nice..

akuamir said...

wah wah,, kene simpan cepat2 sume duet lame nieh..

khairul said...

harap2 x senang koyak mcm duit rm5 la ni

MaYa MustWany said...

setuju abg khairul punya pendapat tuh!

aah memang agak conpiuss sikit not rm50 tuh kan.