Last updated!

06 October 2011

Tak Mau Cakap Banyak, Aku Suka Awek Nie!

salam blogger kat korang semua..
ini kisah pasal awek plak..hahaha..xpernah2 update pasal awek..
ini awek terbaikkk punya..korang mesti kenal..
maaf, saya baru jer kenal awek nie hari nie..
tue pown dengar lagu dia kat hotfm..apa tajuk lagu dia?
kalau tak salah tajuk lagu tue Hatiku Milikmu kot!
eh korang korang korng! nie awek AF9 kan? maaf no..cek tak suka tengok AF..
program realiti yang membosankan..yang undi tue ngok!
btw, apit suka dengan awek nie..
awek nie nama nera kan? nama betul Queennera Francine Francis Kitingon
gila siott sedap nama dia.. hahaha..panjang berjela..penuh IC..
kes jatuh hati ngn nera nie sebab videoclip lagu tue la..
jom kita layan jom..klik video bawah nie..



 oh nera..sungguh sweet muka hang..apa hang pakai ha?
hahahaha..dah la lawa..seksi lak..kih3..
hmm okay lah korang..setakat nie saja..
kepada kaum2 adam kat luar sana, setuju tak yang nera nie lawa?
hahahaha..kalau tak setuju, sah2 hang buta! hihi..
okay korang..babai!


14 orang comel komen:

Amiirah-Cassan said...

ni awek sabah kan ? wuhhuuuu , ta tengok la pulok af9 , hukhuk

AYuNG said...

lagu best....muka cntekkk.....:)

Anonymous said...

seindah hiasan adalah wanita solehah. :) ciptaan Allah itu mmg cantik.

Fatin Sallehuddin said...

wah ! nera tuh . ngee~ sweet2 :)

Lyssa Faizureen said...

Ohhh . apit suka pompuan seksi rupanyerr.. ok .. ok :)

nurdani said...

vc dia memang best sebab dia bertambah comel jadi patung

aima mazlan said...

lagu feveret aima ni..
hehe..
comel kot si nera ni..
hihi..
suke tgk vc die..!!
:)

Iqvar Mohd said...

santik kan c nera nieyy..!

alif haris said...

perghhh hot :D hihi

♥ Maisarah Humaira ♥ said...

hot2...keh3

budakijaupendek said...

minat jugak lagu hatiku milikkmu tu. hehe

aimi said...

suke juga =D

AkuTracy said...

nera rupanya...ingatkan sapa yg apit mksudkan tu..sbb muka dia kat pic tu tak nmpak cam nera..hihi..

c nana said...

kiki bahh! haha sabahan2..