Last updated!

08 October 2011

Freebies Doodle Lelaki Main Lappy Versi 3

salam blogger kat korang semua..
okay apit teruskan dengan doodle versi ketiga okay..
nie sambungan dari entry SINI taw..
yang mana yang terlepas freebies doodle versi 1 ngan 2 tengok bawah..
 okay sekarang versi lelaki pulak taw..
yang mana berminat boleh lah nak amik..

DOODLE LELAKI

 

 korang amik ke tak? amik jangan tak amik..
maybe nie last freebies kot..cam malas nak lukis dah jer..
huhuhu..okay lah korang..
jangan lupa tinggalkan komen korang kat bawah..
selamat mendoodle untuk semua.. babai!


12 orang comel komen:

Wan Maisarah said...

comel..ambik yg pink ea?..

nasha sanza said...

comelnya! boleh amik satu tak? hehe

MaYa MustWany said...

laa kenapa dah last freebies?suka tengok doodle2 comel fizzi wat.(wat 1 untuk mas)ha3.~

~Tieha~ said...

nape mls lak nk berdoodle??? erm.. 6t kebunan ar akak nk tgk doodle apit agi...hihihi :(...... akak amik kaler biru

♂ Belog Si Budak HIJAU ! ™ ♀ said...

hoho . kidnep ijau !

Cyrun Neesa said...

cyrun amek 1 kaler merah yer abg api..
thanx

dream's fairy said...

tq so much..cute sgt doodle yg awk buat..sy copy ye..

mama3heroo said...

done..amik yg kuning
tq fiz
done klik2 nuffnang

Nur Irdina said...

nak curik k ! macehh :D

Anonymous said...

assalam.. nak ambik yang kaler biru tu tau,, mekasih.. mintak halal

Kak Nieza said...

Suka sgt mekasih dgn sicomel ini. Kak ambil warna hijo. :)

Anonymous said...

comelnya! boleh amik satu tak? hehe