Baca Entry Latest Nie Jugak!

11 September 2011

Tempahan Vector illustration Liyana #4

salam blogger semua..haiii..
sebelum tue apit nak say sory la kat korang sebab lama x buat tuto..
bukan sengaja atau apa..tapi bz bz bz..
bz dengan kerja..dengan tempahan n macam2 lagi lah hal len..
nanti apit cuba pecut-pecut buat tutorial photoshop untuk korang okay..
sekarang nie tak sempat sangat..peace..
so ada sesiapa nak tempah untuk kartunkan gambar tak?
kalau berminat boleh pm inbox apit kat sini >> KLIK
okay lah korang..cer komen cer komen...peace..
ini tempahan dari saudari liyana okay!
jom kita terjah blog beliau ramai-ramai..

6 orang comel komen:

Azzah said...

cantik tapi lipstik tak letak?..:)

~Tieha~ said...

waaaa...cntiknye yg niiii...nk cm ni gak.........

adamainaa.com said...

cantik la pit, bila nak buatkan utk aku ni hahaha.

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

halamak . cantiknye :)

liyana shamsuddin said...

mekasih banyak2 ye encik apit..:)

Ummi Hanie @ AnNisa Fadzil said...

nak jugak..tp xmo bubuh gambo sndiri.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...