Baca Entry Latest Nie Jugak!

12 September 2011

Tempahan Vector illustration Flohasella Sis #5

salam blogger..hai korang..tengah buat apa tue?
hmm nie entry pasal tempahan vector lagi..
ala ala kartunkan gambar korang..
ish apit nie..tak habis2 ngan tempahan kan..
hihi..sory sory..tutorial nanti apit buat okay..sabar2..
hmm gambar kat atas tue tempahan dari akak Teha lagi sekali..
sebelum nie akak teha dah tempah dengan apit untuk gambar family..
kalau korang nak tengok tempahan akak nie dulu >> KLIK
tetapi kali nie untuk gambar adik dia lak..
Kalau korang nak tempah korang leh pm inbox apit okay!
mudah saja..senang kan..
okay lah..kat bawah nie koleksi tempahan..
korang tengok lah hasil kerja apit buat k..
thanks..sudi-sudi komen ye..
babai korang! peace!

3 orang comel komen:

~Tieha~ said...

terbaik... apit wat ar cd AI...akak nk bli ni... nk blaja wt gak...hihi...

khairul said...

mabeles !

Nurul Ain Atikah said...

lai, cenggini ke vector tuh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...