Last updated!

05 September 2011

Suliza Vector illustration #5

salam blogger semua..haiiiiii...hihihi...
nampak tak gambar kat atas tue? cantik tak? cantik tak?
sapa nak? sapa nak? meh-meh tempah kat apit..hihi..
gambar kat atas tue kira doodle lah kan..
nak kata doodle macam bukan..nak kata vector pown bukan..
apit pown confius nak panggil apa yang sesuai..
illustration lah kot..hihihi..ahh whatever lah..
nie gambar kawan apit..nama suliza..ala-ala model gitu..
dia kawan tempat apit belajar dulu..
apa kata korang g terjah blog dia dulu..syuh syuh..
alang-alang korang terjah tue..follow-follow lah dia..
beliau nie kaki photoshoot nie..model sampingan kot..
hihihi..entah la kat ang eja ooiiii...
ha nie aku dah lukis kat ang..hope ang suka lah kot..
aku nak buat doodle..tengok-tengok terlebih rajin lak..
kan ang duk mintak doodle ja kat aku kan..
ha nie siap vector illustration ngan promote blog ang sekali..
hihihi..okaylah korang semua..rajin-rajin lah komen gambar tue ye..
ha ada pengakuan sikit nie..
apit memang tak pandai melukis di bahagian muka..
sangat-sangat susah..tengah cari sifu nie..
sapa nak jadi sifu apit angkat tangan?
wahhh ramainya angkat..apit x pro..
okaylah.babai!


6 orang comel komen:

alif haris said...

wa kasi terjah sama beliau hehe

Azzah said...

saya lebih suka lukis muka kartun..

khairul said...

alamak berkenan la plak aku tgk awek tu Hafizi

Suliza Salleh said...

tengs apit ! hikhik...
malu lah hang dok pos mcm mcm ! haish..
melentik sguh noh bulu mata ak ? :p

~Nana 귀여운~ said...

fuyooo fake eyelashes tuh..melentik beno..huhuhu..tapi cute :)

DySha.Pink◕‿◕✿ said...

nice la.. bhagian mke memg ssh nk2 kalau buat mimik muka.. prctise make perfect right??... [pndai je ak nk bagi nsihat ak sndiri pn xpndai nk buat.. hehehe] sori apit nyibok kt cni