Last updated!

08 September 2011

Anda Malaysia Yang Bagaimana?

salam blogger kawan-kawanku..ceh..hahahaha..
haiii korang..dah makan? bagusss...
hmm apit nak tanya korang lah..korang nie Malaysia yang macamana?
mesti korang jawab "Aku Malaysia Sejati..Tanah Tumpah Darahku"
macam-macam lah kan..okay..apa kata kita test dulu jom..
apit nak korang test soalan-soalan nie..
ada 11 soalan..contoh soalan kan..haha..lawak nie..
dia tanya apa maksud POYO?
korang taw ker apa maksud POYO tue? lagi macam-macam lah soalan..
kalau korang nak test korang nie Malaysia yang macamana, KLIK
nak tahu tak apit dapat berapa peratus? tengok bawah nie..
hihi..boleh la kan..korang lak?
lepas korang jawab soalan-soalan tue..
nanti korang akan dapat berapa peratus korang..
amacam? sapa yang Malaysia sejati..
nanti korang bagitaw peratus korang kat komen taw..
hihi..jom jom jom..Selamat Hari Malaysia ye..
jom testing testing soalan nie..

11 orang comel komen:

eszyamin said...

haha hebat lg aku..aku 80%..ceh riak giler..

poyo means berlagak cm show off sana cni kot..

WanAcu said...

Aiitt... aku Average Malaysian jek... rasa Jawab Sume Ok Je td.... haha!! ^^

Noraien said...

wahhh,selamat hari merdeka yea !

cantik blog...wrne biru :)

NiNaBaNaNa said...

boleh tahan jugak eh dia punya soalan . agak geram nak jawab . haha
50% jeh ? aduhyai -,-

Rawlins Ichigo Takashi Lutz said...

saya pun dapat 80%

Azeanthy Paiman said...

nice entry!selmat hari merdeka ya=)

yayath said...

heee...55% jer plak:)hehe

amar cz said...

1 got 80 percent too...hoho

Azzah said...

sama ngan apit.dapat 70%.kena boo lak tu

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

haha . baru nak try . heee :)

alif haris said...

deemmm .. aku average je .. hahah..
kene bo0oo lagi tu .. huhu