Last updated!

06 August 2011

Doodle untuk LyssaSecret a.k.a adikku

salam blogger kepada semua blogger-blogger..
selamat bersahur nanti taw kepada semua blogger islam..
okay..tadi sambil-sambil buat keja sikit,ringankan tangan buat doodle..
doodle untuk adik lyssa..sapa tak kenal dengan lyssa kan..
femes budak kecik tue..hihi..tapi bagus..tak sombong dengan apit..
so saja teringat tadi lyssa nak doodle..hahaha..okay okay..
tadaa..doodle untuk lyssa..hihi..lawak kan..
sory lyssa..nie kali kedua apit try buat doodle taw..
sebelum nie tak pernah langsung..1st buat doodle di sini >> KLIK
cam lawak la doodle nie..paling tak boleh blah mata ngan mulut tue..
kih kih kih..boleh la tue kan..tak cekap lagi macam wan hazel kita..
apit tengah cuba berjinak-jinak ja nie..kih3..
so lyssa..amik la kat kamu doodle nie..kalau nak la..
tak nak takpa..i faham..hahaha..
so kepada blogger semua..okay tak camnie eyh?
sila komen sikit apa yang patot..makaceh..

ha sebelum tue..jom join Scribbles Seni & Doodles nak tak? Korang boleh memenangi RM10,000! Jom!! >> KLIK

30 orang comel komen:

Alya Esprézzo said...

lawaa kan lysaa tu apiz?? hahahha ngeeeeeeee..

shida'R said...

perghh comel la dear eheeehe..sama2 juga hehe..

Nyamuk Terbang said...

chomel walaupun mata dgn mulut mcm tue
:)

Cik Domo said...

wat kan tok asfz leh??
hehehe...
pandai seh lukis..ada bakat =)

uLan said...

comel la pit... :-)

Lyssa Faizureen said...

wahh . hehehee . Apit ! Terharu nye.. Akhirnya , apit buat kat jugakk yer doodle nih . hee.. rasa mcm nak menitis kan air mata jee. hek3 :)
Walaupun tetiba mata Lyssa jadi juling ,, heheh , tapi , doodle tuh tetap comel yaww ! Pandaii oo apit wat . Lyssa pun ta reti nak buat cenggitu . hek3 :)

teha said...

comel laa :)

peachippo said...

hohoho...rajin betul si apit nih...kekekkeke....cantik3!

NARDtheNERD said...

bila nak buat untuk i?
:))

afina rahmat said...

adik betul ke adik angkat ?

HASNORWANI ... said...

cute gak tu

farah wahida said...

nak doodle jgak blh????
klau tk blh takpa..

тαк кenαl мαкα тαк cнεηтα ™ said...

uhh, nakk jugakk doodle. hehe :D nice.

☆--> lea said...

untng lah kak lysaa..
congrate..

comel lah doodle uhh <3

~AmyLiana86~ said...

comel...buat la untuk amy jgk..heheehe

Lyssa Faizureen said...

ait ?dah berubah muka ? ;) ehee.. malu pulak rasanyer , letakk muka Lyssa kat doodle tuh . haha ;)

Hafizzi Aziz said...

@Lyssa Faizureen : haah..testing3.. xyah eyh? malu ye..okay2..tukar lek seperti asal..hihi..

YASMIN :) said...

macam mana awak buat doodle tu ehh ? ajar boley tak ?

zatiey said...

alamak! comel nye..jeles lah..nk jugak..:(

AYIEnufamoyu said...

lawa lawa , macam mana nak buat leyh ???

myramisschumot said...

cantik :)

Cahaya Mama said...

WAAAAA,COMEL2,..btw,lyssa ni ur sis ke apit?,.ehe,.comel,.:)

AnaAnis.MUsliMah said...

nak jugakk..jom trade doddles ^^

Lyssa Faizureen said...

haahah .yes ! yes ! Sudahh kembali seperti sedia kala :)
Tak payah ubah dahh . doodle tuh , dah lawa. :) hee.

✿ Syunathegadis ✿ said...

wah lawa lah :)
nak juuuuuugak :)

Lyssa Faizureen said...

ADIKkU ??? Sekaranggg ?? HHAHA :D

Nabila_Aziz said...

waaaaaa...comel2!!! persis kayak kak lysaa!!

Cik Icha Mnz said...

tomey'y.. nk juak.. hehe.. sj je..

♥ Lia Abdillah ♥ said...

Cuba korang tengok mata Kak Lyssa, cam nora danish pulak. kan ?? btw, cute doodle !! Lia pon tgh blaja buat doodle ni.. Nak tgk? klik sini. (kalau sudi)

http://najaha-abdillah.blogspot.com/2012/10/my-first-doodle.html

Nurul Ain Atikah said...

dah jadi adik da? :#