Last updated!

17 August 2011

Apit Review Blogger Tegar #1

salam blogger kepada semua rakan-rakan blogger..
selesai sudah 17 Ramadhan pada hari ini..alhamdulillah..
semakin dekat kita dengan bulan Syawal..alhamdulillah..
okay..entri ini untuk apit review blog salah seorang rakan blogger..
blog yang dimaksudkan ialah bro alif haris..sapa tak kenal??
yang mana tak kenal jom kita terjah ramai-ramai jom >> KLIK
apit sangat menghargai pengkomen tegar untuk blog apit nie..
tanpa korang..sapa la aku nie kan..hahahaha...
blog alif haris nie agak menarik bagi apit..
blog dia banyak menceritakan tentang kehidupan seharian dia..
dan juga berita-berita tentang isu sekarang..bahasa yang digunakan best..
suka gak la baca..semalam apit baca pasal entri dia berkenaan pengangur..
hihi..biasa la tue bro..sabar sabar..hihi..
hmm tak nak ceta panjang-panjag lagi..moh kita terjah jom!
siapa yang seterusnya akan direview? tunggu....
apit memerhati siapa yang kerap meninggalkan jejak di sini..
okay lah..peace..babai!



9 orang comel komen:

Amiirah-Cassan said...

alif best !

.d.a.m.a.s.e.n.i. said...

Support blogger malaya =)
apit juga best !
byak karya disini

Wanie said...

yay! salah seorang pemgomen tegar blog wanie ni..hehe

SoutulMujahid said...

x kenal pon. hehe

shida'R said...

oh alif nih hehe..kenai2 gak hehe ^_^

NajaHmaDi said...

saya rela diterjah..hahahha

alif haris said...

waaaah !! TQ apit :)
terharu doe :D

afina rahmat said...

tebaek .. yeah .haha

Nurul Ain Atikah said...

best tu dapat review. Jealous nie. :D